Loading...
GERMANY  united kingdom  Flag of Russia-30x20b
Hledat

Internetový marketing – copywriting

Internetový marketing – copywritting

(Článek navazuje na úvod do Internetového marketingu.)

Vytvořit webové stránky, které budou bez chyb, budou dobře strukturované a budou vůbec technicky zpracované tak, aby vyhověly standardům, to je práce pro webdesignéry. Každý web je ale potřeba poté naplnit kvalitním obsahem. To bývá bohužel achylovou patou mnoha zajímavých projektů.

Vlastníci a provozovatelé webových stránek se sice snaží udržovat novinky a uveřejňovat články o svých produktech, dělají to ale správně? --- Bohužel většina ne. Internet je toho důkazem. 

Internet je již přehlcen přemírou informací, mnohdy i zavádějícími a navzájem si odporujícími a je proto velice těžké vyniknout. Zajistit, aby se Vaše informace dostaly ke klientům, kteří je ocení, je v současnosti velice náročná disciplína. Ta se někdy souhrně nazývá PR, my se budeme soustředit na tak zvaný copywritting. Tedy umění napsat článek tak, aby byl užitečný.

Všichni vyhledáváme na internetu konkrétní informace. Hledáme dobré rady a tipy, ale nebaví nás se prodírat džunglí textů. Mnoho článků bývá zdlouhavých a nudných. Propátrat se k hledané informaci je mnohdy velice těžké a po chvíli čtení se v textu ztratíme a tím ztratíme i chuť článek dočíst. Raději utečeme jinam a už se nevrátíme.

V takovou chvíli přicházíme o potencionálního zákazníka. 

Takže už máme představu o tom, jak by to fungovat nemělo! Nyní je třeba si říct, co dělat pro to, aby internet marketing - copywritting fungoval ve Váš prospěch. 

Důležité je, aby Vaše texty byly zajímavé, čtivé a pravdivé. Takové články si každý rád dočte až do konce. Návštěvník tak získá užitečné a chtěné informace. V budoucnu se opět vrátí se zájmem a chutí přečíst si opět něco zajímavého. 

Je ale zbytečné plýtvat superlativy, napsat dvacetkrát, že jste nejlepší a nejlevnější – kdo by to četl? Nebuďte jako ten ukřičený trhovec, který nakonec všechny otráví, takže odejdou jinam. 

Stejně tak musíte myslet i na vyhledávače, kteří by měli na určitá klíčová slova Váš článek najít. Snažte se tedy odhadnout, na jaká klíčová slova by měl článek reagovat a ta nezapomenout v textu uvést. Díky pokročilým technikám vyhledávání se ale nemusíte bát skloňování, ani synonym. Naopak, použití klíčových slov ve více tvarech zvyšuje šance na lepší pozici ve vyhledávačích.

Přidávejte pravidelně nové články!

Pokud jste někoho zaujali, nezklamte ho. Jak návštěvník, tak i vyhledávače mají raději místa, kde se stále něco děje. I drobnost ze života firmy, nebo nová reference může být pro někoho zajímavá. A kdo by chtěl utrácet peníze u firmy, která má jako poslední „novinku“ Pééfko z loňského roku?

Nezapomínejte na získávání zpětné vazby. Dát čtenářům prostor pro komentáře, aby mohli vyjádřit své názory a postřehy. Díky takto získaným informacím můžeme lépe cílit témata, zjistit, co zákazníky zajímá nejvíce a najít i slabá místa, na kterých můžete zapracovat. A díky zpětné vazbě, referencím a diskuzím získáte ten nejefektivnější nástroj internetového marketingu, kterým je názor spokojeného zákazníka

Pár bodů na závěr:

  • Piště články, které jsou čtivé, které zaujmou
  • Myslete při psaní na toho, kdo bude články číst
  • Nezapomeňte na klíčová slova, jejich uvedení je důležité pro vyhledávače
  • Buďte pravdiví, zbytečně nezveličujte, ale nebojte se pochválit své úspěchy
  • Ten, komu dobře poradíte, se rád vrátí. A nakoupí!
  • Nebojte se zpětné vazby. Spokojený zákazník je vynikající reference  

Chcete se dozvědět víc? Kontaktujte nás 

 

 


Související články k tomuto tématu:

 

Témata v článku:

Společnosti, které nám svěřili tvorbu prezentace / aplikace (VÍCE V REFERENCÍCH)

pilsner urquell logo grey panasonic logo 100px grey scott logo grey univerzita karlova grey hannah logo 100px grey primalex logo grey stock plzen logo 100px grey zcu logo 100px grey techmania gray 100px divadlo alfa logo 100px grey Okal zoo Plzen rodenstock Plzensky kraj2 cesky truhlar Kozeluha