GERMANY  united kingdom  Flag of Russia-30x20b
Hledat

On-line marketing

Online marketing

Motto: Nejen že vám vytvoříme webové stránky, ale také Vám pomůžeme zjistit, zda investice do webu splnila Vaše očekávání. A hlavně tyto očekávání pomůžeme naplnit. Proč Online Marketing a ne e-marketing?

E-marketing totiž zahrnuje veškerý elektronický marketing, tedy včetně internetového marketingu, mobilního marketingu, online televize. Ale Internetový marketing neboli on-line marketing v současné době v elektronickém marketingu zaujímá největší podíl.


Google Analytics

Umožňuje sledování návštěvnosti, vyhodnocování naměřených dat, výpočet konverze a návratnost investice do reklamy i webu samotného.

  • Vytvoření účtu GA a jeho implementace na web / získání přístupu na existující GA účet a kontrola nastavení 
  • Zjištění dat o návštěvnosti – různé pohledy, různé nástroje, záleží na zákazníkovi, co chce sledovat a na nás, co potřebujeme sledovat (viz další body)
  • Sledování provozu na webu, chování uživatelů, landing pages, leaving pages, geografie, demografie
  • Sledování zdrojů návštěvnosti, vyhledávače, socky, partneři, projevila se kampaň v médiích?
  • Sledování technologií, PC versus mobilní zařízení, typy zařízení
  • Landing pages – speciálně vyhodnocení přes referral link v URL, zda lidé využívají podpis v e-mailu, QR kód, odkaz v nějaké kampani (index.php?ref=XY)
  • Sledování a vyhodnocování PPC kampaní (GA to um přímo ve spoluprácis AdWords)
  • Cost analysys – GA má nástroj, co se přímo takto jmenuje, ale chce to pacienta, na terkém bychom se to mohli naučit.

S tímto nástrojem lze také pracovat tak, že se na začátku určí cíle a ty se poté sledují, jak se plní. Můžeme si stanovit cíle v podobě návštěvností, počtu nákupů, cílení na skupinu uživatelů, region a podobně. Je tady taky spousta prostoru učit se, jak GA funguje a k čemu je možné ho použít


Webmasters Tools a monitoring webu

Sada nástrojů pro sledování kvality stránek, použití klíčových slov nebo zjištění, jak vypadají stránky ve vyhledávačích. Tyto nástroje jsou hlavně pro webmastery, ale použitím těchto nástrojů je možné získat spoustu informací o webu, vychytat mouchy, zvýšit účinnost a rychlost a podobně. 

Dalším bodem je monitoring stránek (to umí web CEO) čili můžeme se se zákazníkem domluvit, že v rámci služeb budeme držet stráž a že budeme pomocí reportů sledovat dostupnost (a dostaneme echo, když budou stránky off-line) a můžeme rychleji reagovat na výpadky.


Copywriting a publishing

Pro zákazníky lze v souladu s dalšími body nabízet psaní článků na základě jejich požadavků a ve stanovených termínech. Někdy se to nazývá PR.

  • Psaní článků a statusů v rozsahu od tweetu až po článek cca 2000 znaků
  • Zpracování grafiky, nalezení vhodné fotky ve fotogaleriích, úprava fotky a její vložení
  • Jazyková kontrola a typografie
  • Hlídání termínů a upozorňování zákazníka, že má dodat podklady
  • Zveřejnění ve správný čas na správná místa tím správným způsobem (viz dále)
  • Dalo by se i zařadit PR té úrovně, že bychom měli kontakt s médii a uveřejňovali články i u třetích stran

Sociální sítě

Založení a udržování firemního účtu na sociálních sítích

  • Založení účtu / převzetí administrace účtu
  • Pravidelné udržování a publikování
  • Uveřejňování statusů ve správný okamžik – denní doba
  • Pomoc při budování fanoušků, další propagace přes sítě, provázání
  • Rychlá reakce na nenadálé události (využití události ke zvýšení popularity, nebo naopak zmírnění dopadů průšvihu)

E-mail marketing a publishing podruhé

Zveřejnění PR článku v médiích

  • Vlastní newsletter na RS Joomla – uživatelé se sami přihlašují a odhlašují, vše technicky a legislativně ošetřeno, v pravidelných intervalech se v RS vytvoří článek a ten se poté rozešle předplatitelům
  • Stejný článek se zveřejní v sociálních sítích, typicky Facebook, Google +, LinkedIn, Twitter, případně pinterest (80% žen) a další
  • Jako součást služby by mělo být nainstalování a nastavení komponenty pro AcyMailing, nastavení musí obsahovat i samotné vytvoření newsleteru (šablony) a zaškolení obsluhy, pokud si to budou chtít dělat sami

Corporate identity

Sladění prezentace firmy: web, socky, podpis v e-mailech, PP prezentace, vizitky, tiskoviny

  • Grafika, témata, barvy
  • Logo
  • Písmo
  • Podpis v e-mailu
  • Styl fotografií (produkty)

SEO a SEF

Naladění vnitřních a vnějších faktorů pro úspěšné fungování prezentace na internetu

  • Analýza klíčových slov
  • Sledování indexovaných stránek ve vybraných vyhledávačích
  • Sledování a vyhodnocování pozice ve vyhledávačích na daná klíčová slova
  • Které stránky se ve vyhledávači objeví a na jaké pozici
  • Budování zpětných odkazů: 
    • vypracování koncepce a metodiky pro tvorbu odkazů
    • oslovení partnerů nebo podobně smýšlejících subjektů k umístění
    • umístění odkazu na stránky (ikonka, text)
    • sledování odkazů, zda se objevily správně a zda fungují
    • vyhodnocení vlivu na návštěvnost (viz GA)

 

Chcete se dozvědět víc? Kontaktujte nás

Témata v článku:

Společnosti, které nám svěřili tvorbu prezentace / aplikace (VÍCE V REFERENCÍCH)

pilsner urquell logo grey panasonic logo 100px grey scott logo grey univerzita karlova grey hannah logo 100px grey primalex logo grey stock plzen logo 100px grey zcu logo 100px grey techmania gray 100px divadlo alfa logo 100px grey Okal zoo Plzen rodenstock Plzensky kraj2 cesky truhlar Kozeluha