Agilní přístup k zákazníkovi

Co klient od webu očekává? Na co je dobré se zaměřit?

Agilní přístup vyžaduje důkladné plánování a správné rozvržení práce jednotlivých pracovníků. Jednou z agilních metod řízení projektů může být využití moderního nástroje SCRUM.

Podstatou agilního přístupu je vžití se do potřeb a očekávání klienta. Důležité je také zjistit, kolik může do projektu investovat.

Když si nejprve prozkoumáme aktuální trh, zjistíme, jaké jsou naše možnosti. Těch se potom snažíme maximálně využít.

Klienta, který je rozhodnutý, že od nás chce web, většinou nezajímá pozadí projektu. Jde mu především o hotový výsledek naší práce a to, kolik chce do díla investovat. Většinou ani netuší, kolik úkonů se musí provést, aby jednotlivé kroky na sebe navazovali. To je potřeba s ním probrat a vysvětlit mu zjednodušeně, jak budeme společně celým projektem procházet.

Je dobré rozdělit celý projekt do několika bloků a ty mu jeden po druhém odhalovat, abychom ho neunavili hned na začátku. V jednotlivých blocích se pak řeší konkrétní záležitosti. Zjišťuje se také zpětná vazba. Ptáme se ho na jeho názor.

Mohl by Vás zajímat i článek:

Zpět na Péče o klienta

Potřebujete-li od nás získat více informací, nebo nám zadat realizaci projektu...

kontaktujte nás

... a co o nás říkají naši klienti?