Digitální marketing

Chcete zvýšit obrat a zisk? Oslovte mladou generaci. Jděte s dobou a využívejte všechny moderní technologie. Zaměřte se na digitální marketing.

Z počátku je potřeba říci, že u online marketingu platí stejný princip jako u klasického, chcete-li offline marketingu. Nejdůležitější je a vždy bude pochopit potřeby zákazníka, jeho přání vyslyšet a nabídnout mu tak vhodný produkt, který k němu doručíme vhodnou cestou a případně vyřešíme vzniklé problémy. Mluvíme tedy o vnímání a uspokojení potřeb, propagaci, distribuci a následném servisu.

Velkým rozdílem mezi světem offline a online marketingu je ale počet možností a rychlost vývoje. A proto neusněte na vavřínech!

Oslovte mladou generaci! Jděte s dobou a začněte využívat všechny moderní technologie. Zaměřte se na digitální marketing!

Generace Z - tzv. internetová generace

Generace Z se dostává do produktivního věku, vydělává a nakupuje. Je tedy nezbytné jít s dobou a zaměřit se na digitální marketing. Využívání moderních technologií může vést k navýšení zisků. Zaujme i ty, kterým mohou připadat některé formy tradičního marketingu zastaralé. V kurzu jsou závažná společenská témata. Jejich forma se začíná čím dál víc uvolňovat. Místo oficiálního spořádaného dojmu je lepší zvolit přátelštější přístup. Na vzestupu jsou anglicismy, zkratky i slang.

Sociální sítě

Prvním a v současné době snad nejoblíbenějším místem, kde můžete ulovit nové zákazníky, jsou sociální sítě. Mám na mysli hlavně Facebook a Instagram. Tvoří skvělý zdroj potenciálních zákazníků nebo zájemců o Vaše služby. Zaměřme se na jejich potřeby a přání!

Propojíme Váš web se sociálními sítěmi. To pomůže oslovit mnohem větší množství lidí a přiláká nové klienty, kteří u Vás začnou utrácet peníze.

Video

Jako speciální kategorii bychom mohli jmenovat YouTube. Stále více firem využívá propagace výrobků formou barterů – směnných obchodů, kdy za bezplatné poskytnutí výrobku požadují zmínku ve videu. Tato forma není dále nijak placená a ovlivněná, tudíž člověk, jenž výrobek obdrží, může vyjádřit svůj upřímný názor.

Pozor ale na placené spolupráce! To jsou ty, kdy sepíšete přesné požadavky, jak si spolupráci představujete a nabídnete sumu, kterou za zakázku zaplatíte. Z pohledu firem je tento druh možná výhodnější, ale uživatelé jsou na ni čím dál tím víc háklivější. A to ani nemluvím o špatném či nedostatečném označení reklamy, což v mnoha případech hraničí se zákonem!

Search marketing - marketing ve vyhledávání

Search marketing je jeden z nejdůležitějších prvků digitálního marketingu. Ve vyhledávačích hledá informace většina uživatelů internetu. Svěřte se odborníkům na copywriting a content marketing.

Dokážeme Vám nastavit SEO tak, aby Váš web byl vidět.

Mobile first index - mobily přednostně

Téměř každý má po ruce mobil a v něm internet. Kdo by se chtěl tahat s notebookem, když stačí kliknout na mobil a otevřít si jakýkoliv web jednoduše, snadno a rychle. Nechcete přeci své zákazníky otravovat neoptimalizovaným webem.

Máte vyladěný web pro kvalitní zobrazení v mobilech? Kontaktujte nás a my Vám poradíme, jak na to!

PPC kampaně

PPC je zkratka odvozená z anglického „Pay Per Click“, což v překladu znamená, že zaplatíte za každé kliknutí. Přesněji tedy za to, když uživatel klikne a tím se dostane na nějakou část Vašeho webu. Google i Seznam mají na vytváření těchto kampaní speciální nástroj. Nebudeme však zabíhat do zbytečných podrobností.

Pro Vás to znamená, že Vaše stránky přeskočí weby, které vyhledávač najde v běžném tzv. organickém vyhledávání a zmínku o Vás šoupne ještě nad to. Je ale potřeba ještě říci, že zpočátku je vždy lepší investovat do SEO optimalizace, která Vás posune v organickém vyhledávání a vy tak budete snadno dohledatelní i pro klienty, kteří o reklamu nestojí a první odkazy schválně vynechávají.

Ať už máte zájem o vytvoření PPC kampaně, nebo jste ještě na začátku cesty a potřebuje Váš web optimalizovat a vyladit, neváhejte nás kontaktovat.

E-mailing

Pro úplnost doplním ještě poslední sekci, a to newslettery. Nemyslím si, že by měla velkou účinnost na mladou generaci, ale je pravdou, že existuje spousta uživatelů, kteří se na základě slevového kódu v newsletteru pustí do bezhlavého nakupování. V současné době se newsletterům věnují převážně velké řetězce, které si mohou dovolit přilákat své zákazníky na slevy.

Nevíte kam dál?

Co si takhle rozšířit obzory v této oblasti a pokračovat na článek o copywritingu či SEO optimalizaci?

Zpět na Marketing

Potřebujete-li od nás získat více informací, nebo nám zadat realizaci projektu...

kontaktujte nás