Webdesign Plzeň

Webdesign = tvorba webových stránek

Webové stránky tvoříme již od počátku vzniku Agionetu (1999). Naše reference ukazují, jak jsme postupně zráli :-)

Vytvoříme vám přehledný, intuitivní a technicky zdařilý web

Jak bychom mohli rozdělit jednotlivé druhy webů dle velikosti a funkčnosti?

Prezentační weby

  • firemní vizitka
  • prezentace instituce
  • náborový web
  • galerie, portfolio
  • sportovní či klubový web
  • web architekta
  • malý školní web

Weby s přidanou funkčností

  • informační zpravodajský portál
  • eshop, objednávkový systém
  • rezervační web, registrace
  • velký firemní web ve více jazycích
  • web s velkou dynamikou, animace
  • katalogový web, dárkový systém
  • internet věcí a jeho napojování

Velké web aplikace s přihlašováním

  • ERP firemní řízení, logistika, projektový systém
  • řízení různých projektů, rental – půjčovna
  • velký eshop s napojením na sklady, platební brány
  • složitý intranet, dokumentový management
  • propracovaný věrnostní systém s napojením na externí servery
  • řízení provozu průmyslu, domácí inteligentní systém
  • dotazníkový systém propojený na tablety se servery

Agionet schema tvorba web 350x300

Postup tvorby webových stránek / projektu

Někteří klienti se rádi zapojují do přípravy i průběhu tvorby. Takto může vzniknout lepší dílo, protože se spojí znalosti vývojářů se zadavatelem. Abychom zadavatele rychleji zasvětili do tajů webdesignu, vytvořili jsme obecnější infografiku, kterou předkládáme i vám.

Na co klademe důraz při tvorbě webů?

Přípravná etapa

  • analýza, konzultace
  • kvalitní obsah a struktura
  • layout, wireframe, UX
  • responzivní design

Realizace webu

  • vhodná platforma, CMS
  • programování, sestavování
  • praktická uživatelská přívětivost
  • obsahové a technické SEO

Správa a propagace webu

  • finalizační procedura a umístění do ostrého provozu
  • zabezpečení a průběžné aktualizace
  • propagace webu, SEO offpage
  • inovace a rozšiřování obsahu i funkčnosti
Rychlost webu, responzivita a další parametry mají vliv na dobré umístění na Google a Seznamu

Známe principy, podle kterých Google, Seznam a další seřadí výpis dle hledaného klíčového slova. Aby vaše webové stránky byly co nejvýše, je nutné udělat mnoho práce, nastavení i „propagace“. Máme tuto oblast vyzkoušenou a léty prověřenou. Více o tom v Internet marketing + SEO.

Opravdu kvalitně vytvořený web

vám přinese výrazný zisk,

ale je potřeba ho dobře promyslet, kvalitně zrealizovat,
pomoci mu v propagaci a následné správě   

Stále více tvoříme velké webové projekty a aplikace

Tvorba prezentačních webů je často zábavná, ale velké internetové aplikace s sebou přinášejí výzvu v podobě řešení komplikovaných technických požadavků, větší důraz na počáteční analýzu, strukturu, návrh databáze, vymýšlení koncepce systému a pochopitelně náročnější programování. A to nás opravdu baví :-) Je to vidět i v referencích – sekce Programování/vývoj.
 

Dříve jsme se zaměřovali především na pěkný "pestrý" design webu, ale s přibýváním zkušeností jsme zjistili, že jednoduchost a přehlednost jsou na webu účinnější. K tomu se musí přidat promyšlené a intuitivní ovládání webu / orientace + UX (uživatelská přívětivost). Proto jednou z prvních otázek, kterou klademe zadavateli je: "Kdo je cílový návštěvník webu?" - jemu se musí web "líbit". Jiný design se dělá pro děti a jiný pro konstruktéry nebo maminky na rodičovské dovolené.

Důležité prvky webu, z pohledu působení na návštěvníka:
  1. Web by měl nejdříve návštěvníka něčím zaujmout a vyvolat v něm pocit: "Ano, to se mi líbí a chci zjistit více." - tady pomůže grafický design, případně animace a efekty.
  2. Druhý pocit by měl být: "Ano, jsem tady správně, zde najdu to, co potřebuji (co jsem hledal)." Zde hraje velkou roli text - hlavní nadpisy, slogany (klíčová slova, copywriting, obsahové SEO on page).
  3. Třetí fází by mělo být uspokojení návštěvníka, že se opravdu dozví, co potřeboval, ...
  4. ... a vy byste z toho měli získat užitek = bude vás kontaktovat, nakoupí, objedná službu, ... A proto by se nemělo na webu zapomínat na výrazné prvky, které volají po akci ("Call to action"). 
 

Door page nebo-li „přistávací stránka“

je další označení pro užitečnou web stránku malého líbivého obsahu.

Tento typ web stránek se používá třeba v souvislosti s rozesíláním newsletteru (mailingem)   
 

Některé malé weby mají pouze jednu obsahovou stránku, a proto se jim říká onepage web. Pokud má malý web dobře udělané technické a obsahové SEO, může udělat dobrou službu = přivést k vám klienty/návštěvníky/uživatele, ...

I malé weby mohou být přínosné

V oblasti webu je dále důležité vytvořit správné UX (uživatelskou přívětivost) a třeba i hravost, animaci, interakci, a to již opravdu vyžaduje zkušenosti a dávku talentu. Praktická stránka je samozřejmě také důležitá. Rychlost načítání má vliv na pozici ve vyhledávání. Toto již blízce souvisí s internet marketingem, SEO, copywritingem, ale o tom na jiném místě tohoto webu.

 
Možná již nyní máte dostatek informací a mohla by se vám hodit „rychlá tlačítka“:
Pokud jste zvídavější, pokračujte dále...