Specialista na WEB
od 1999

Poradentví, strategie, internetový marketing, SEO

Webové poradenství, strategie, analýza, audit, testování

Tvorbou malých i velkých projektů (prezentací, webů) a vývojem internetových aplikací se zabýváme již velice dlouho (cca od roku 2005). Nasbírali jsme už tolik zkušeností, že vám můžeme dobře poradit, co funguje a co nikoli. Rádi pomáháme vytvářet velice kvalitní dílo, kde se nešetří na úvodní strategické analýze a pečlivě se promýšlí, jak docílit toho, aby budoucí webový projekt byl v praxi úspěšný. 

Poradíme, jak udělat úspěšný projekt na Internetu

Čerpali jsme zkušenosti například při vývoji těchto projektů: Univerzita Karlova, ČD, TescoPanasonic, ZČU, Rehau, ŠkodaRodenstock a další (viz reference).

Je pro nás důležité pochopit váš záměr a potřeby, poznat vaše služby, produkty a klienty. Společně s vámi si stanovíme cíle a nástroje, které k jejich dosažení využijeme. Strategie tvorby webových stránek zahrnuje především analýzu, návrhy struktury i obsahu, SEO, průzkumy a testování na uživatelích. Také často řešíme tzv. redesign starých firemních webů a dáváme webům úplně nový rozměr.

Jaké služby vám může Agionet v této oblasti nabídnout?

Úvodní analýzy a studie

  • komunikace nad zadáním
  • analýza, příprava prováděcího projektu
  • volba celkové strategie
  • UX, wireframe, web architektura

SEO příprava a realizace

  • důkladná analýza cílové skupiny
  • návrhy a testování klíčových slov
  • copywriting
  • technické SEO

Testy a ostrý provoz

  • statistiky a vylepšování
  • optimalizace rychlosti
  • kampaně a SEO offpage
  • školení editorů, administrátorů

Patří sem i kompletní Internet marketing, následná celková podpora vzniklého projektu v prostředí Internetu (SEO offpage, reklamní kampaně, sociální sítě, zabezpečení webu a aktualizační správa), konzultace, školení a mnoho dalšího. Nabízíme též hloubkovou analýzu a audit webů z pohledu „Přístupnosti webu“. V oblasti webové tvorby, programování a designu poskytujeme také FULLSERVIS.

Strategie tvorby webu

je zárukou vytvoření kvalitního projektu

a ve výsledku ušetří náklady na předělávky a dodělávky
 
cesta zakaznika 300x280
Cesta zákazníka/klienta
Dáváte si někdy tyto otázky?
  • Jak na to, aby vám web přilákal více zájemců o vaše produkty nebo služby?
  • Jak prosadit internetový projekt, aby se neztratil v záplavě konkurence?
  • Jak zvýšit návštěvnost webu?
 

Úspěch webových stránek závisí především na tom, jakou zvolíte strategii. Poradíme vám, jaká strategie bude ideální právě pro váš projekt. Vypracujeme nejprve vstupní studii, abychom poznali váš záměr a cíle. Je velice důležité dobře poznat také vlastnosti a přání lidí, které má web oslovit, aby splnil jejich očekávání. Naladíme webové stránky přímo pro vaši cílovou skupinu, aby měly ten správný styl.

Definování cílové skupiny a analýza klíčových slov je naprosto zásadní

Nechte si od nás vypracovat alespoň základní analýzu klíčových slov, vyplatí se to. Klíčová slova obsažená na webových stránkách pomohou zlepšit pozici ve vyhledávání a ovlivňují tedy také návštěvnost webu. Podrobnosti najdete v článku: Jak na správnou analýzu klíčových slov? Proč to bez ní nejde?

Analýza webu odhalí chyby a nedostatky

Pomůžeme vám vylepšit stávající web a zvýšit návštěvnost. Odborná analýza webu dokáže přesně určit čím to je, že nejsou vaše webové stránky tak úspěšné, jak byste chtěli. Zaměříme se i na SEO. Zjistíme, jak je na tom vaše konkurence. Doporučíme přesný postup, jak web vylepšit, aby lépe fungoval. Více o tom píšeme v článku: Analýza webu.

Vstupní studie pomůže představu proměnit v reálný projekt

Nevíte, jestli vaše nápady a cíle bude možné realizovat? Potřebujete si ujasnit, jak náročné by bylo převést vaše představy do praxe? Jaká by byla cena celého projektu? Svěřte nám svou vizi. Jsme připraveni uspokojit i ty nejnáročnější klienty. Máme přes dvacet let praxe a každý nový projekt je pro nás výzva. Spoustě klientům už jsme pomohli prosadit se na internetu, radi pomůžeme i vám. Dále si přečtěte: Co si připravit pro zadání webových stránek.

Výsledná studie slouží jako podklad/zadání pro tvorbu webové prezentace/aplikace nebo součást výběrového řízení.

 
Audit webu pomůže odhalit problémy, které se snadno opraví, a web přinese užitek

Podíváme se na váš web z pohledu technického i designového. Vyzkoušíme veškeré funkční prvky webu z pohledu běžného uživatele. Pomocí měřících nástrojů odhalíme pohyb návštěvníků na webu. Zjistíme, odkud uživatelé na webové stránky přicházejí, jaký obsah je nejvíce oblíbený nebo naopak odkud nejčastěji odcházejí. To nám napomůže odhalit nejvíce problematická místa. Podrobíme web i důkladné obsahové a SEO analýze. Budeme se věnovat i sociálním ohlasům webu a jeho vyhledatelnosti. Pro ještě lepší uchopení analýzy a tvorbu základních podkladů pro vás vytvoříme analýzu konkurence, analýzu klíčových slov a tvorbu person. Vznikne tak přehledný dokument, který vám ukáže nejvíce problematické oblasti. Součástí analýzy budou i následná doporučení, návrhy řešení a určení priorit při opravách.

Rozsah takové analýzy si určuje zákazník sám. Všechno s vámi probereme při osobní či online schůzce, která slouží k plnému pochopení vašich potřeb, priorit a především odvětví vašeho podnikání, což je pro nás klíčové.

Máme připravené metody, postupy, protokoly a infografiky, které pomáhají při analýzách a vývoji

Agionet schema tvorba webovych stranek 03

Protože jsme za ta léta praxe nasbírali spoustu zkušeností v oblasti tvorby webů a aplikací, dosáhli jsme již nemalých úspěchů. Řada firem a institucí nás považuje za odborníky ve svém oboru. Často jsme zváni do komisí a porot pro hodnocení webů, pomáháme s výběrem dodavatelů, děláme přednášky. Spolupracujeme s univerzitami a vědeckými institucemi. Snažíme se vytvářet zajímavý obsah v sekci RádceBlog. Píšeme i další odborné články na web.

SEO (onpage/offpage) pomůže zvýšit návštěvnost vašeho webu

O tomto tématu máme na našem webu již také mnoho článků, např. níže hledejte v názvech článků zkratky SEO, SEF, SEM, online marketing...
Možná již nyní máte dostatek informací a mohla by se vám hodit „rychlá tlačítka“:
Pokud jste zvídavější, pokračujte dále...