Vývoj software na zakázku

či prodej a implementace hotových řešení?

Za naši dlouhodobou existenci jsme vyvinuli mnoho webových/internetových aplikací. Mnoho z těchto aplikací je napsáno přímo klientovi na míru a těžko by se přizpůsobily potřebám někoho jiného, ale některé aplikace, jsou natolik obecné a nastavitelné, že je můžeme hned (nebo po určité úpravě) nabídnout dalším zájemcům. Je to určitě výhodné pro zadavatele i následné kupce, protože se rozdělí náklady a prvotní zadavatel dostává bonus v podobě rozšíření aplikace o další funkce.

Níže jsou přehledně vypsané některé systémy připravené k implementaci
(rozklikněte si (tři tečky) abyste viděli celý seznam).

Vývoj aplikací na zakázku (na míru) je jednou z našich stěžejních činností. Sdělíte nám nápad, cíle, potřeby a my vymyslíme řešení a zrealizujeme ho. Programování na míru zvládáme na jedničku. Zkušenosti máme i s tvorbou rozsáhlých internetových aplikací. Při vývoji softwaru využíváme jak možností platformy Joomla, ale většinou začínáme od návrhu architektury projektu (případně marketingové strategie) přes design objektovéhý model, návrhu struktury databáze, user case, designu prostředí, ... a dále programujeme v PHP za využití frameworku Nette nebo jiných vhodných pro konkrétní účel. Aplikaci finalizují naši grafici-kodéři, kteří ji vtisknou přehledný a moderní design.

Některé z aplikací naleznete v našich referencích v sekci Programování, některé vám můžeme ukázat v činosti u nás v kanceláři - domluvte si s námi schůzku - KONTAKTY.

Hotové aplikace s nastavitelnými parametry, které se mohou hodit i vám:

ERP systém (Podnikové plánování zdrojů)

Velice oblíbený je ERP software, který je vhodný pro řízení menší a středně velké společnosti (obsahuje propracované kontakty, snadnou práci se skladem a dalšími zdroji, účetnictví, přehledný kalendář, komunikaci mezi zaměstnanci, ...). Náš ERP systém nejlépe využijí společnosti, které mají velký sklad a stroje, které buď sami využívají na realizaci zakázek/projektů nebo je zapůjčují.

Jak bychom jinak mohli náš ERP systém nazvat: software pro řízení projektů, manager půjčovny, projektový management, rental management software, retail software solutions, retail management solutions, retail equipment sw., Rental system sw., rezervační systém, manager system, ERP Dolibarr, ... Více se můžete dozvědět na vlastních stránkách věnovaných přímo tomuto ERP systému.

Pokud nyní využíváte např. SAP nebo Oracle databáze a chtěli byste ušetřit za maintenance, obraťte se na nás a možná spolu najdeme vhodné řešení za využití našeho ERP nebo naprogramujeme nějaké rozšíření, které by vám SAP naúčtoval v ve vyšších řádech.

Věrnostní systém / motivační program

Programovali jsme již více druhů věrnostních systémů a motivačních programů, od malých komponent zařazených do webových stránek Joomla, přes ucelený systém pro cloud outsource řešení až po velký podnikový informační systém, který měl mnoho dalších funkcí. Protože každá společnost má svá vlastní pravidla pro poskytování věrnostních výhod, tak zde nepředpokládáme prodej hotového produktu, ale spíše naší zkušenosti a určitých fragmentů / modulů, které pospojujeme klientovi na míru.

Dotazníky online

Dotazníkové šetření většinou zaměřené na manažerské dovednosti:

  • 360 Feed Back (360 zpětná vazba dotazník),
  • LSA = Leadership Analytics (Analýza stylu vedení), 
  • Management Navigator,
  • MBTI = Indikátor typů osobnosti MBTI (MYERS – BRIGGS) a další.

Toto jsou systémy pro vyhodnocení manažerské dovednosti různými metodami s různým počtem otázek i způsoby odpovědí. Systém zpracuje odpovědi a elegantním způsobem vytvoří závěrečnou zprávu do PDF souboru pro následnou analýzu s poradcem v oboru. Tyto systémy byly použity pro testování zaměstnanců Coca Cola, Telefonika O2, Witte a mnoho dalších.

Online soutěže na internetu

Jedná se o předpřipravený "webový modul", který je možné integrovat do webových stránek. Obsahuje vyhodnocení hlasovacích soutěží přes internetovou - webovou stránku, ale třeba i s kombinací hlasování přes SMS. Vyzkoušeli jsme si "odchytávat" různé podvodníčky, kteří chtěli ovlivnit výsledky a zdá se, že jsme většinu útoků již odrazili.

Aplikace pro správu revizí - Facility management

Systém dokáže hlídat termíny revizí a upozorňovat na blížící se expirace. Administrace je velice snadná a přehledná. Protože jde o aplikaci, která je přístupná nejen na intranetu uvnitř společnosti, ale je dostupná i pro majitele objektů a servisní techniky přes internet, je vyřešena otázku bezpečného přístupu do systému zvenčí a to s několika úrovněmi práv uživatelů.  V systému je možné listovat seznamem objektů, prohlížet si karty objektů a procházet jednotlívé revize v daném objektu, včetně jejich detailů. Je možné také vyhledávat podle kategorií revizí nebo klíčových slov, případně podle stavu revize. Určení uživatelé pak mohou měnit stav revizí, a doplňovat soubory (servisní zprávy). Systém také zachovává historii, takže je možné dohledávat i starší revizní zprávy.

Dle zpětné vazby od zákazníka získala aplikace v porovnání s předchozím řešením na přehlednosti i rychlosti. Více v našich referencích: eFacility - aplikace pro správu revizí v Czech Facility a.s.

Joomla moduly a komponenty

Pro Joomlu vyvíjíme již léta různé komponenty, moduly a pluginy. Některá rozšíření je možné využít po drobných úpravách, ale některá jsou k dispozici již nyní s nastavitelnými parametry a s napojením na vaše data a design webu.

  • Jídelní menu s Drag & Drop snadným uživatelským ovládáním
  • Mega menu pro výpis kategorií VirtueMart-u
  • Katalog (Directory) subjektů se zobrazením na mapě a filtry
  • Modul pro animaci log vašich partnerů / dodavatelů / projektů  (slide scroler)
  • mnoho dalších

Titulkovací systém pro televizní studia

Vyvinuli jsme i Titulkovací systém pro malá i střední televizní studia. Je určený především pro vysílání sportovních pořadů, které je potřeba doplnit o aktuální informace v textové a grafické podobě. Více v článku v referencích: Titulkovací systém pro televizní studia

... a stále pokračujeme ve vývoji aplikací na míru dle požadavků zadavatele.

Možná již nyní máte dostatek informací a mohla by se vám hodit "rychlá tlačítka":
Pokud jste zvídavější, tak pokračujte dále ... kompletní menu nebo na Úvodní stranu

Implementujeme existující

webové systémy a řešení

Nasazením existujícího systému vám uspoříme náklady.
  • Informační portál
    Informační portály pro zpravodajství, e-zin
    Základem informačních portálů je u nás Joomla a pro ní doprogramované kom ponenty a doplňky. Ukázky jsou v referencích.
  • INTRANET portály a správa dokumentů
    INTRANET a správa dokumentů
    Intranet může mít podobné funkčnosti jako veřejná stránka, ale je nutná registrace. Pro Tesco jsme nasazovali Dokument management systém, pro Zpč.univerzitu Informační portál, atd.
  • Rental Inventory - správa půjčovny
    Rental Inventory System - správa půjčovny
    Webových aplikací pro správu půjčovny a revizí či plánování využití inventáře jsme naprogramovali již několik a je možné je po drobných úpravách snadno využít i pro vás..
 
  • Learning management
    Learning management systém - MLJŠ
    Velký webapp systém pro správu agendy a pořádání např. letních jazykových škol, s registrací jak lektorů, tak žáků, ubytováním, rozvrhy, výlety, ...
  • INTRANET portály a správa dokumentů
    MESS - lékařské dotazníky s vyhodnocováním
    Web app se sběrem a vyhodnocováním statistických údajů ve zdravotnictví sloužícím k vylepšení péče o pacienty. Serverové řešení s napojením tabletové aplikace, která sbírá data přímo u pacientů.
  • Facman - online revize
    Facman - online revize a facility management
    Od roku 2018 též provozujeme webovou cloud službu FACMAN: Správa a hlídání REVIZÍ vhodnou pro revizáky a techniky i Facility Management.