ERP – informační systém pro správu společnosti

Zajišťujete správu a organizaci agendy společnosti a stále ještě nevyužíváte k tomu určený informační systém? Pravděpodobně se ztrácíte v rozmanitých word dokumentech, excelových tabulkách, poznámkách na papírcích a v dalších zdrojích informací – vytvořených vámi i kolegy. Neztrácejte přehled o vlastním podnikání. Řešením je podnikový informační systém (ERP). Říkáte si, že vaše firma je natolik specifická, že žádný ERP systém vám nemůže plně vyhovovat? Věřte našim zkušenostem a svěřte nám vývoj softwaru.

Agionet a podnikové informační systémy

  • Starter ERP: Na původním základě open source Dolibarr jsme naprogramovali velký logistický software vhodný pro řízení firmy, která realizuje projekty a materiál ze skladu je vpodstatě zapůjčován a zase se na sklad vrací.
  • Rental system či Equipment management - to jsou další dvě označení, které by našemu ERP systému Starter slušely. Přesně toto totiž systém umí.
  • DEMO: Vyzkoušejte si DEMO ERP systém. Pro přístup použijte jméno: demo a heslo: demo.
  • Informační systém pro správu různých společností: ERP využijete, ať už systém sháníte pro výrobní společnost, velkosklad, maloobchod, společnost zaměřenou na služby či hledáte-li ERP systém pro agenturu realizující projekty.
  • Vlastní podnikový informační systém ERP-e: Vyvinuli jsme na bázi Dolibarru vlastní informační systém. Vznikl podle požadavků půjčoven a společností s rozsáhlým projektovým řízením. Využijete ho pro půjčovny aut a nákladních vozů, půjčovny stavební a zahradní techniky, přepravní a stavební společnosti, firmy realizující koncerty a mnohé další. Podívejte se na více informací o vývoji softwaru ERP-e.

erp Starter na zaklade Dolibarr

(ukázka plánovacího kalendáře zakázek v ERP Starteru)

Prověříme požadavky vaší firmy a dodáme vám ERP systém nejvhodnější pro vaše účely. Obraťte se na nás a přesvědčte se o tom, že vývoj softwaru zvládáme na jedničku.

O plánování zakázek, kalkulacích, evidenci skladu a třeba i zápjček, ... píšeme v dalším článku: Rental inventory - systémy pro půjčovny či marketingental inventory - systémy pro půjčovny či marketing

Možná již nyní máte dostatek informací a mohla by se vám hodit "rychlá tlačítka":
Pokud jste zvídavější, tak pokračujte dále ... kompletní menu nebo na Úvodní stranu

Implementujeme existující

webové systémy a řešení

Nasazením existujícího systému vám uspoříme náklady.
  • Informační portál
    Informační portály pro zpravodajství, e-zin
    Základem informačních portálů je u nás Joomla a pro ní doprogramované kom ponenty a doplňky. Ukázky jsou v referencích.
  • INTRANET portály a správa dokumentů
    INTRANET a správa dokumentů
    Intranet může mít podobné funkčnosti jako veřejná stránka, ale je nutná registrace. Pro Tesco jsme nasazovali Dokument management systém, pro Zpč.univerzitu Informační portál, atd.
  • Rental Inventory - správa půjčovny
    Rental Inventory System - správa půjčovny
    Webových aplikací pro správu půjčovny a revizí či plánování využití inventáře jsme naprogramovali již několik a je možné je po drobných úpravách snadno využít i pro vás..
 
  • Learning management
    Learning management systém - MLJŠ
    Velký webapp systém pro správu agendy a pořádání např. letních jazykových škol, s registrací jak lektorů, tak žáků, ubytováním, rozvrhy, výlety, ...
  • INTRANET portály a správa dokumentů
    MESS - lékařské dotazníky s vyhodnocováním
    Web app se sběrem a vyhodnocováním statistických údajů ve zdravotnictví sloužícím k vylepšení péče o pacienty. Serverové řešení s napojením tabletové aplikace, která sbírá data přímo u pacientů.
  • Facman - online revize
    Facman - online revize a facility management
    Od roku 2018 též provozujeme webovou cloud službu FACMAN: Správa a hlídání REVIZÍ vhodnou pro revizáky a techniky i Facility Management.