Co nejvíce ovlivňuje pozice webu ve vyhledávači? Jak na základní a rychlé SEO?

Co má největší vliv na hodnocení webů z pohledu vyhledávačů?

Nejdůležitějším faktorem, který ovlivňuje pozici ve vyhledávači je obsah webu. Tím se rozumí to, do jaké míry odpovídá text stránky tomu, co uživatel internetu skutečně potřebuje vyhledat. To se dá snadno ovlivnit tím, že nadpisy, texty i celé články budou odpovídat aktuálním potřebám a přáním lidí, kteří web hledají. Vžijme se tedy do toho, jako bychom byli obyčejný uživatel internetu a hledali konkrétní údaje z Vašeho oboru nebo oblasti, na které je Váš web zaměřený.

Ilustrační obrázek: pozice ve vyhledávači, zdroj: Google

Screenshot Agionet Google

Co bychom zadali do vyhledávače? Co bychom hledali? 

Říkáme tomu klíčová slova a fráze, protože jsou skutečně klíčová pro vytvoření úspěšného webu. Nejprve tedy vybereme vhodná slova a fráze a ty pak zakomponujeme do textu. Snažíme se vytvořit plně hodnotný obsah webu tak, aby zaujal čtenáře (této oblasti přípravy textů se říká copywriting). Když se budou chtít s chutí do článku začíst, stráví na Vašem webu více času. Právě o to nám jde.

K čemu mi bude, že návštěvník mého webu zůstane na stránkách?

Zkušenost návštěvníků s konkrétním webem Google také vyhodnocuje jako velice důležitý faktor, který ovlivňuje pozici webového portálu ve vyhledávačích. Záleží totiž na tom, kolik času lidé v minulosti na té dané stránce strávili. Vyhledávače to posuzují tak, že čím delší dobu mají web otevřený a listují v něm, tím je větší pravděpodobnost, že je jeho obsah zajímavější a hodnotnější. Doba, kterou uživatelé na stránce zůstanou, se dá ovlivnit již zmiňovaným kvalitním obsahem. 

Pokud si s něčím nebudete vědět rady, neváhejte se obrátit na naše odborníky. Ochotně Vám s tím poradí.

Mohlo by Vás také zajímat: Proč je důležitý copywriting?

Zpět na Marketing

Potřebujete-li od nás získat více informací, nebo nám zadat realizaci projektu...

kontaktujte nás

Pokud chcete dostávat naše občasné Newslettery - zaregistrujte se