Tipy pro naplnění webu

Kvalitní a dostatečně dlouhý obsah webu je základem úspěchu. Rozmyslete si, co všechno chcete svým klientům sdělit. Také by Vám mohlo pomoci vžít se do kůže člověka, který Vámi nabízený produkt či službu potřebuje a vy se tak snažíte uvést veškeré informace, které by tohoto člověka mohly zajímat. Jak ale text napsat efektivně?

Využijte analýzu klíčových slov

Analýza klíčových slov je jednoduše řečeno seznam slov, která jsou pro Váš web ta nejdůležitější. Díky nim budou Vaše stránky snadno vyhledatelné pro všechny uživatele.

Pokud si na ni troufnete sami a zároveň se chcete dozvědět více informací, přečtěte si náš článek o klíčových slovech, jejich významu a stylu použití uvádíme více.

Pokud si však na analýzu sami netroufnete, nezoufejte! Rádi ji pro Vás vytvoříme.

Analýzu klíčových slov už mám…co teď?

Méně je někdy více

Nesnažte se klíčová slova využít všude. Pokud Váš web přehltíte jedním slovem, které bude zmíněno nejen v titulku stránky, ale také tzv. meta description, popisku webu, nadpisu a v menu, vyhledávač to rozhodně nevyhodnotí kladně. Používejte selský rozum a jedno klíčové slovo v rámci jedné stánky použijte jen v omezeném množství. Pozor také dávejte na často se opakující slovo v samotných textech.

Dbejte na relevantní obsah

Vyhledávač neobalamutíte texty, které nejsou relevantní vzhledem k vašemu webu. Použitím často vyhledávaných slov, která však s Vaším webem nemají nic společného, si nijak nepomůžete – ba naopak! Můžete si tím výrazně uškodit. Vyhledávače takového nečestné pokusy penalizují a Vám se tedy dostaví spíš opačný efekt. Ve výsledcích vyhledávání spadnete ještě hlouběji.

Nekopírujte

Dejte si záležet na kvalitním netotožném obsahu. Pokud už opravdu nemáte o dané sekci víc co říci, bude lepší, když ji necháte nenaplněnou, než kdybyste použili stejný text na více stránkách zároveň. Proč? Vyhledávač je již opravdu chytrý a velmi rychle si toho všimne. A co bude výsledkem? Nikoho už asi nepřekvapí, že Vám Google strhne další bodíky a vy se tak propadáte daleko pod Vaše konkurenty.

Nechte si poradit

Pokud Vám naše rady nepomohly, ale stále trváte na samostatnosti, nechte si od nás poradit. Přečtěte si doplňující článek Jak připravit texty na web nebo si nechte vše vysvětlit například během osobní schůzky.

Nechcete se dále trápit? Nechce si obsah vytvořit od nás! Spolupracujeme s profesionálními copywritery, kteří Vám nejen usnadní práci, ale hlavně ušetří čas.

Zpět na Rádce

Potřebujete-li od nás získat více informací, nebo nám zadat realizaci projektu...

kontaktujte nás