Responzivita loga

 

Slovo responzivita má význam především na webu, kde znamená, že web je připraven a optimalizován pro nejrůznější zařízení (mobily, notebooky, tablety). Ale dnes i logo potřebuje svoje responzivní varianty.

S různými verzemi loga se setkáváme nejčastěji na internetu. Webové aplikace a sociální sítě vyžadují Vaše logo ve čtverci. Pro tyto účely je třeba mít připravenou redukovanou verzi loga, aby se formát čtverce využil co nejefektivněji, protože v menších velikostech může být složité logo nečitelné.

I na mobilní verzi webu se často umístiťuje redukovaná verze loga, aby logo bylo dost čitelné a nezabíralo tolik prosotru.

Základní verze loga

responzivni logo 1

Redukovaná verze loga

responzivni logo 2

Logo ovšem nemůžeme měnit dle libosti. Pravidla a varianty loga musí předevšm stanovit grafický manuál loga.

Možná již nyní máte dostatek informací a mohla by se vám hodit "rychlá tlačítka":
Pokud jste zvídavější, tak pokračujte dále ... kompletní menu nebo na Úvodní stranu
Zůstaňte v obraze - přihlašte se k odběru našeho newsletteru
Staňte se odběratelem užitečných informací z našeho oboru. Tipy a triky, jak využít potenciál webů, návody, SEO, bezpečnost ... Pokud si myslíte, že tyto informace oceníte, vyplňte formulář a odešlete.

captcha