Klíčová slova a jejich význam

Co je klíčové slovo?

Klíčové slovo je laicky řečeno takové slovo, které člověk zadá do vyhledávače, když chce nalézt služby, které poskytujete.

Proč potřebuji znát klíčová slova?

Vaše stránky by měly obsahovat hledané fráze, které vyhledávají Vaši potencionální klienti, aby Vás mohli snadno nalézt. Klíčová slova jsou jedním z faktorů hodnocených v rámci SEO a jsou-li Vaše stránky z pohledu SEO hodnoceny dobře, dostáváte se na vyšší pozice v organickém vyhledávání.

Nevíte, co SEO znamená? Přečtěte si o tom více zde

Jak najdu svá klíčová slova?

Zamyslete se nad čistým papírem a tužkou v ruce, co by mohli lidé hledající Vaše služby či produkty do vyhledávače zadat a vytvořte si seznam předpokládaných klíčových slov. Pozor ale na marketingové výrazy, které běžný smrtelník nikdy do vyhledávače nezadá. Je nutné používat selský rozum.

Dále musíte ověřit správnost Vašich předpokladů, což znamená vyzkoušet na vyhledávači Google.cz a Seznam.cz míru hledanosti Vámi předpokládaných klíčových slov. Již při psaní slova Vám bude našeptávač nabízet varianty, které jsou nejčastěji do vyhledávače zadávané.

Je také důležité brát v potaz konkurenci klíčového slova, protože pokud použijete spojení, která jsou na internetu omílaná často, nikam se neposunete. Musíte na to jít chytře!

Jak hledáme klíčová slova my?

Pro vytvoření analýzy klíčových slov je možné použít mnoho nástrojů, které nám výrazně urychlují práci. Navrhnou obsáhlý seznam, který se po poměrně silném filtru dá použít. Výsledkem naší práce je tedy dokumentace obsahující spojení, která je potřeba na webu vhodně použít.

Vyvarujte se chyb a nechte si vytvořit analýzu klíčových slov od nás! 

Co mám s tímto seznamem dělat?

Míst, kam můžete klíčová slova použít, je více. Největší váhu má však titulek stránky zobrazovaný nahoře v záložce a také tzv. meta description, popisek webu, který se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání hned pod odkazem na Váš web.

Dalším důležitým místem mohou být položky hlavního menu či H1 nadpisy. To jsou ty, které mají největší váhu.

Nesmíme ale zapomínat na využití klíčových slov v textu. Pár let zpátky si ještě vyhledávače neuměli poradit se skloňovanou verzí slova. To už je ale minulostí.

Pokud si stále nevíte rady, nebojte se nás kontaktovat. Rádi Vám s implementací slov poradíme či celý obsah webu vytvoříme za Vás!

 

Zpět na Rádce

Copywriting

SEO Copywriting je neoddělitelnou součástí obsahového marketingu (content marketing). Cílem ...

Potřebujete-li od nás získat více informací, nebo nám zadat realizaci projektu...

kontaktujte nás