Co když prožíváme tu největší šanci na změnu

Změna je výzva a my ji chytli za pačesy

Vymýšlíme nové způsoby, jak pokračovat v naší práci i přes nepříznivé podmínky.

  • Jaké technologie zvolit?
  • Které služby a sociální sítě budou na vzestupu?
  • Které služby se budou využívat čím dál tím více?
  • Jak bude vypadat trh za rok, za dva, za pět let? 

Jak pracujeme v Agionetu za současné situace?

Home office

Home office 2

Začátkem letošního roku si nikdo z nás nepomyslel, že budeme čelit takové změně, jakou v těchto týdnech prožíváme. Jsme sice z IT oboru a věci jako telekonference nebo práce z domova nám nejsou cizí, ale i tak nám schází synergie a osobní setkávání se zákazníky. Nemůže se ale právě současná bezkontaktní doba stát impulzem pro začátek nových projektů?

Jedeme dál!

Snažíme se omezení osobního kontaktu vzít jako výzvu, která může do naší práce přinést i něco nového. Někteří z nás se naučili šít roušky, všichni jsme se je naučili nosit, dezinfikujeme si mobily. Dezinfikujeme i naše kanceláře, i když se v nich setkáváme jen v nezbytných případech.

Zůstáváme s vámi stále v kontaktu

Naše telefony, e-maily a virtuální konferenční místnosti jsou vám k dispozici. Udržujeme kontakty se stálými klienty, vzrůstá poptávka po e-shopech, ozývají se i lidé, kteří chtějí pomoci s řešením různých online služeb.

video zoomch

A co projekty, na které vloni nebyl čas?

Jako kdyby se svět zpomalil. Máme možnost si v klidu uspořádat věci na pracovním stole, oprášit některé myšlenky a projekty, na které se nedostalo. Projekty, které zůstaly jen ve fázi nápadu, nebo skicy s tím, že se k nim „jednou“ vrátíme, až bude víc času. Třeba ten čas právě nastal. Možná že i u vás čeká nějaký projekt, do kterého by stálo za to se pustit. Mění se podmínky a priority. Třeba už přišel čas i na něco, co ještě před rokem znělo bláznivě.

Vy sami víte nejlépe, jak vám podnikání funguje a nejspíš máte i nápady, jak ho posunout víc do online světa. Na nás pak bude Vaší myšlenku dotáhnout do technického řešení.

  • jaké produkty a služby můžete nově prodávat online?
  • jak posílit současné produkty? 
  • jak vytvářet a provozovat newslettery?
  • jak získat od zákazníků efektivní zpětnou vazbu?
  • které online kanály používat pro propagaci a komunikaci?
  • proč a jak používat chatboty, inteligentní formuláře a další nástroje pro přímou komunikaci?
  • jak co nejlépe využít služby, které nabízí Google, Seznam, Youtube a další?

Pokud hledáte cesty, jak pokračovat a potřebujete poradit či pomoci rozeběhnout nový projekt, jsme vám k dispozici. Kontaktujte nás.

Pár tipů na závěr, co používáme v našem týmu a co rádi doporučíme:

A pro odlehčení jedno video o videokonferencích v reálném životě... 

S námi vás to bude bavit. :-)

Mohlo by vás ještě zajímat:

Možná již nyní máte dostatek informací a mohla by se vám hodit „rychlá tlačítka“:
Pokud jste zvídavější, pokračujte dále ... kompletní menu nebo na Úvodní stranu
Zůstaňte v obraze - přihlašte se k odběru našeho newsletteru
Staňte se odběratelem užitečných informací z našeho oboru. Tipy a triky, jak využít potenciál webů, návody, SEO, bezpečnost ... Pokud si myslíte, že tyto informace oceníte, vyplňte formulář a odešlete.

captcha