Specialista na WEB
od 1999

Facebook – založení, školení, grafika, správa obsahu, aplikace

Buďte tam, kde jsou všichni – na Facebooku. Využíváte plně jeho obrovského potenciálu pro zviditelnění své firmy, značky či produktu? Pokud ne, začněte nyní. Náklady jsou malé, zato výhody značné. I zde však platí, že by Facebook propagace musí být promyšlená a dobře cílená. Přenechejte ji proto profesionálům. My vám nejen vytvoříme vaši Facebook stránku s pěkným a funkční designem, ale zajistíme vám také správu obsahu a další služby. Oslovte své stálé i nové zákazníky, získejte zpětnou vazbu a neustále zvyšujte povědomí o vás.

Díky masivnímu rozšíření Facebooku se stal přínosným marketingovým nástrojem. Už pro jeho nízké náklady je škoda ho opomíjet. Využijte možnosti efektivního oslovování svých stálých i nových zákazníků. A jak pojmout zviditelnění vaší firmy na sociálním médiu? Svěřte svou propagaci na Facebooku profesionálům s četnými zkušenostmi a vytěžte z ní maximum.

Agionet a Facebook služby

  • Tvorba vaší Facebook stránky: Zaregistrujeme vás a vytvoříme vaší firmě zajímavý profil včetně pěkné grafiky „timeline“. Samozřejmostí je i zavedení administrátorů a dalších služeb pro plnou funkčnost vašich stránek.
  • facebook-ikonkaSpráva facebookové prezentace: Nemůžete nebo nechcete se starat o vaši facebookovou stránku? Přenechejte to nám. Naplníme stránky atraktivním obsahem, po konzultaci s vámi budeme reagovat na příchozí zprávy a poskytneme vám i další služby.
  • Programování aplikací pro Facebook: Mějte vlastní aplikaci na Facebooku – zábavnou hru, kvízy, ankety atd. Programujeme aplikace, které lidi baví a díky nim se vaše firma / váš produkt dostává nenásilnou formou do jejich povědomí.
  • Školení zaměřené na Facebook propagaci: Získáte znalosti dle vašich individuálních potřeb. Naučíte se jen to, co potřebujete znát, a budete moci využít v praxi pro konkrétní stránku nebo skupinu.
  • Grafika pro Facebook: Úvodní či profilový obrázek, logo, ladění grafického designu na Facebooku do firemních barev (corporate design), sladění grafického stylu s webem, animace, reklama.

Proč mít firmu na Facebooku

  • Neutratíte příliš peněz.
  • Zvyšujete povědomí o firmě/značce/produktu.
  • Komunikujete přímo se zákazníky v reálném čase.
  • Dozvíte se více o svých zákaznících.
  • Získáte zpětnou vazbu.

Chcete i vy propagovat svou firmu na Facebooku nebo zatím jen získat bližší informace? Kontaktujte nás


Rádi byste se dozvěděli více o způsobu propagace na Facebooku?
Podělíme se s vámi o naše poznatky

Prezentace firmy na Facebooku

Facebook je sociální médium, kam chodí lidé především za zábavou a komunikovat se známými. Sdílejí obrázky, videa nebo zajímavé články. Nechtějí být zahlceni nabídkami a reklamou a nevyhledávají výrobky či služby. Můžete je však zaujmout dobře připravenou nevnucující se nabídkou.

Formát reklamy umožňuje velkou míru kreativity, kterou je vhodné (nutné) využít k zaujetí specifické cílové skupiny. Cílová skupina je mladá, dynamická, v „domácím“ prostředí a je potřeba v ní vyvolat emoce vedoucí k zájmu o produkt/službu.

Stanovte si jasnou vizi, co od Facebooku očekáváte, čeho chcete docílit a na koho se zaměříte. Buďte aktivní a informace fanouškům jen nesdělujte. Využijte setkání s potenciálními zákazníky v reálném čase a diskutujte s nimi.

Propojte Facebook s kvalitní webovou stránkou. Nedržte se striktně svého oboru. Podstatné je přinášet obsah, který fanoušky skutečně osloví. Nezapomínejte na oblíbené tlačítko „To se mi líbí“ u svých výrobků a služeb. Návštěvník díky němu ukáže svým přátelům, jaké zboží či služby ho zaujaly a tím na vás upozorní.

Klaďte důraz především na

  • Kvalitní obsah: Příspěvky vládejte pravidelně a jsou-li nějaké novinky související s vaší firmou či výrobky, dávejte o nich vědět včas. Přitahujte pozornost nejen textem, ale i fotografiemi, videi a hrami.
  • Aktualizaci: Buďte na Facebooku přítomní. Komunikujte s fanoušky, vkládejte komentáře, diskutujte, reagujte na jejich příspěvky, odkazujte na zajímavé články atd. Buďte struční, přátelští a komunikativní.
  • Zpětnou vazbu: Ptejte se a celkově usilujte o zpětnou vazbu. Vytvářejte na své stránce události a zvěte lidi, aby se jich účastnili. Připravujte příspěvky podněcující reakce. Podporujte lidi, aby ve vaší provozovně oznamovali svoji polohu a přihlašovali se zde, případně nabízejte speciální slevy těm, kteří svou polohu oznámí.

Aplikace

Nechte si vytvořit zábavnou aplikaci a přilákejte tak další uživatele. Oblíbené jsou soutěže nebo hry, které si budou lidé mezi sebou doporučovat. Ještě atraktivnější pro uživatele budou soutěže s možností získání odměny za vítězství či dosažení určitého výsledku.
U časově omezených nabídek na sociálních médiích pravidelně upozorňujte na jejich blížící se konec. Upozorňování nesmí však být příliš častá, měla by na uživatele nepříznivý účinek.

Elektronický obchod na Facebooku

Internetový obchod můžete na Facebooku nejen propagovat, ale i ho tam díky speciální technologii provozovat. Výhody e-shopu na Facebooku jsou stejné jako u předešlých řešení, ale integrace do Facebooku přináší nové možnosti.
Nechte si také integrovat facebookové nástroje (zejména tlačítko „Like“) do e-shopu. Klikne-li zákazník na „Like“ některého produktu, zobrazí se to všem jeho přátelům na Facebooku. Dozvědí se o vašem produktu a třeba to budou sdílet dál. V optimálním případě se spustí tzv. „lavinový efekt“, kdy uživatelé sdílejí, „lajkují“ a diskutují o vašem produktu. A to vše bez dalších nákladů.

Videa

Podívejte se na Facebook a všimněte se, jaká videa lidé nejvíce sdílí. A přesně taková videa byste na své Facebook stránce měli mít i vy. Uživatelé preferují videa, nad kterými se ostatní zasmějí. Sdílí něco nového a neokoukaného. Natočte či si nechte natočit video v nějakém oblíbeném prostředí, jako je například hospoda. Zasaďte do krátkého děje buď něco, co lidi šokuje, nebo co je pobaví. Nic jiného sdílet nebudou.

Tipy, jak využít sociální média k propagaci zboží a služeb

  • Reklama na event: Jde o jednoduchou, ale efektivní reklamu. Pomůže vám nalákat spoustu zákazníků tam, kam potřebujete. Reklamu na události můžeme cílit stejně jako kteroukoli jinou reklamu. Potvrdí-li návštěvník svou účast, Facebook obstará veškeré připomínkové aktivity za vás. Díky tomu budou mít uživatelé váš event stále na paměti. Je to skvělý způsob, jak zaujmout pozornost a motivovat ke komentářům a diskusím.
  • Kampaně „Zeptejte se“: Vyčerpali jste všechna možná témata? Dejte prostor uživatelům. Vybídněte je ke sdělení jejich námětů k diskusi. Položte jednoduchou otázku: „Na co byste se rádi zeptali experta z oboru?“ Zbytek můžete nechat na nich. Pro oživení celé situace jsou výborné webináře, v rámci kterých uživatelům zdarma sdělíte odpovědi na nejčastější a nejzajímavější otázky. I z dotazů od fanoušků získáte ledacos zajímavého pro vaši další reklamní kampaň.
  • Uspořádání večírku: Uspořádejte charitativní akci, sponzorujte sportovní události, vyrukujte s večírkem pro partnery. A hlavně o tom nezapomeňte informovat své fanoušky. Informace o životě ve firmě jsou pro ně velmi atraktivní, zvláště mají-li i nějaký sociální podtext.

Reklama na Facebook

Reklamy na Facebooku jsou placené firemní zprávy, které mohou obsahovat i společenský kontext přátel.

Jak utvoříte reklamu na Facebooku

  • Vyberte stránku, kterou chcete propagovat, a z nabídky, co chcete udělat.
  • Navrhněte reklamu včetně nadpisu, textu a obrázku.
  • Udělejte si představu o ideálním zákazníkovi, kterého chcete oslovit. Když vyberete reklamy a sponzorované příběhy, můžete si pro svou reklamu nastavit konkrétní okruh uživatelů. Odhadovaná velikost okruhu uživatelů nastiňuje celkový počet lidí, které vaše reklama bude moci oslovit, bude-li mít dostatečnou nabídku a rozpočet. Umístění, věk a pohlaví pomáhají vymezit základní demografické údaje o uživatelích, jež chcete oslovit. Počet zobrazení je optimalizován tak, aby se vaše reklamy zobrazovaly uživatelům, kteří vám nejlépe pomohou dosáhnout stanoveného cíle.
  • Vyberte název kampaně, nastavte její rozpočet a naplánujte ji. Stanoví se rozpočet, časový plán, platba za zobrazení či kliknutí. Vše se nastavuje přímo na Facebooku. Nikdy nezaplatíte více, než kolik určuje váš rozpočet a než je skutečná cena za kontaktování osob, které vám s větší pravděpodobností pomohou dosáhnout daného cíle (lepší nastavit cenu za proklik).
  • Spustíte-li více různých verzí jedné reklamy, můžete posoudit, na co vaše cílová skupina lépe reaguje.
  • Vytvořte testovací a kontrolní verzi. Použijte původní verzi reklamy jako kontrolní vzorek, s nímž budete porovnávat změny. Měňte vždy jen jeden aspekt. Lépe tak dokážete posoudit, která změna ovlivní úspěšnost vaší reklamy.
  • Připravte více verzí své reklamy. Ve „Správci reklam“ vyhledejte požadovanou reklamu a zkopírujte ji pomocí funkce „Vytvořit podobnou reklamu“.
  • Měřte úspěšnost reklamy. Sledujte jejich úspěšnost ve „Správci reklam“. Zjistíte, co u vaší cílové skupiny funguje, a lépe naplánujete rozpočet.

Propagace firmy na LinkedIn

Podobně jako na Facebooku se mohou firmy prezentovat i na LinkedIn, což je sociální médium profesionálů. Určitě zvažte LinkedIn, chcete-li se orientovat i na zahraniční klientelu.

Jak jsme si ukázali, Facebook propagace je v dnešní době velmi důležitá. Chcete-li nejen „být vidět“, nevyhýbejte se jí. Nevíte, jak ji správně pojmout, nebo na ni nemáte čas? Nechte to na nás

Možná již nyní máte dostatek informací a mohla by se vám hodit „rychlá tlačítka“:
Pokud jste zvídavější, pokračujte dále ... kompletní menu nebo na Úvodní stranu