Pro naše zákazníky, kteří si chtějí spravovat stránky sami, jsme připravili sérii školení v administraci CMS Joomla. Jednotlivá školicí setkání jsou tématická a vychází z akutální poptávky našich zákazníků. Můžete si vybrat pouze ta školení, která jsou pro vás přínosná.
Výhody kurzu pro Joomla administraci od Agionetu:
- zaučovat vás budou přímo naši pracovníci, kteří jsou obeznámeni se strukturou vašich stránek
- malé skupinky a individuální přístup
- tato školení nám šetří čas a vám peníze
- můžete se zde seznámit s dalšími podnikateli a navázat s nimi spolupráci
Průběh jednoho tématického bloku školení Joomla administrátorů:
- jedno setkání trvá 1,5 h (vyjma Administrace článků I.)
- max. počet účastníků: 5
- min. počet účastníků: 2
- koná se v prostorech společnosti Agionet s.r.o., Prokopova 27, 301 35 Plzeň
- každý účastník dostane pracovní list, do kterého si bude moci zaznamenávat postup práce
- pro každého účastníka bude vytvořena cvičná www stránka s RS Joomla 1.5, ve které se bude moci učit v průběhu školicího setkání i mimo ně (testovací stránky se stáhnou 16. 3. 2011 a budou zpřístupněny dalším zájemcům)
Na školení budete potřebovat:
- pozornost a ochotu se učit
- vlastní notebook (pro účastníky, kteří jej nemají k dispozici, zajistíme pc; naše zdroje však nejsou bezedné, proto budeme rádi, budete-li mít vlastní)
- pokud nosíte brýle, nezapomeňte brýle na dálku (budeme promítat na zeď)
Další užitečné informace:
- kdo to u nás neznáte, tak u hlavního vchodu do budovy je zvonek s nápisem Agionet; zazvoníte-li, odzvoníme vám a pustíme do budovy; najdete nás ve II. patře, kde budou dveře již otevřeny
- bude fajn, budete-li mít sebou dostatek vizitek, abyste si v případě zájmu mohli vyměnit kontakty s ostatními účastníky
Přihlášení do kurzu:
- účastník se musí přihlásit do uvedeného termínu – viz přehled školicích setkání
- účastník se přihlašuje e-mailem, který musí obsahovat tyto náležitosti:
- jména osob, které se přihlašují
- termín, na který se jednotliví účastníci hlásí
- telefon na jednotlivé účastníky
- fakturační údaje
- informace, zda účastníci mají vlastní notebook
- přihlašovací email se zasílá na:
Platba:
- platba probíhá fakturou, která je účastníkovi vystavena na základě toho, do jakých kurzů se přihlásil
- úhrada faktury musí být připsána na účet společnosti Agionet s.r.o. nejpozději pracovní den před konáním prvního školicího setkání, na které se účastník přihlásil; pokud se tak nestane, je účastník ze školicího setkání vyškrtnut a nahrazen zájemcem v pořadníku
- v případě, že se budete účastnit pouze jednoho školicího setkání, pak je možná úhrada v hotovosti v den realizace; tento způsob úhrady se domlouvá individuálně:
- v případě, že se účastník dopřihlásí na některá školení, je mu vystavena faktura na další školení
Storno podmínky:
- v případě, že účastník zruší svoji účast dva pracovní dny a více před dnem školení, vrací se mu 100 % platby nebo může kurzovné přesunout na jiné školicí setkání dle vlastního výběru
- v případě, že účastník zruší svoji účast pracovní den a méně před dnem školení, platba se mu nevrací (na školicí setkání může účastník poslat náhradu; tato možnost platí pouze u témat: Administrace článků I., E-shop I., JoomFish, Administrace fotogalerie)
Kontaktujte nás a domluvte si individuální školení přímo podle vašich konkrétních požadavků.
Mohlo by vás ještě zajímat: