Jak využít profil Google my business pro vylepšení SEO?

Firemní profil na Google umožňuje prezentovat firmu přímo ve vyhledávání i mapách Google. Služba Google My Business je zcela zdarma a může znatelně pomoci vylepšit SEO off page. Můžete návštěvníkům sdělit základní údaje o tom, čím se Vaše firma zabývá, zveřejnit fotky a nabídky, odkaz na web, otevírací dobu a propagovat události.

Google Moje firma Agionet

Co potřebuji pro využití firemního profilu na Google?

  1. Klasický Google účet (gmail)
  2. Přihlášení do Google účtu
  3. Vyplnit údaje v profilu

Agionet Mapy Google

Jaké možnosti profil na Google Moje firma nabízí?

Vkládání příspěvků

V krátkém příspěvku můžete informovat o nových produktech či službáchakcích, nahrát obrázek nebo propagovat události. Ještě je tu možnost vložení tlačítka „Zjistit více“, „Rezervovat“, „Objednat“. Po rozkliknutí tlačítka se návštěvník ocitne rovnou na Vašem webu nebo v e-shopu.

 

Recenze

Rozhodování o nákupu zboží či služby u většiny lidí ovlivňují právě recenze. Je tedy důležité sledovat svůj profil a reagovat na nové recenze. Podpoříte tím budování vztahu s klienty. Komunikaci potenciální zákazníci určitě ocení. Mohou se díky tomu rozhodnout právě pro Vaši firmu. Google ve vyhledávání upřednostňuje firmy s nejlepším hodnocením. Můžete vytvořit a sdílet odkaz, kde Vám mohou zákazníci napsat své recenze.

 

Jakým stylem odpovídat na recenze?

Odpovídejtena negativní recenze zdvořile a snažte se, aby Vaše odpovědi byli čtivé a užitečné také pro ostatní uživatele. Odepisujte stručně a snažte se působit spíše příjemně a přátelsky než jako obchodník. Za kladné recenze se sluší poděkovat. Pokud k poděkování nemáte co připsat (novinku nebo zajímavost), nemusí být veřejné, aby se nezobrazovala všem.

 

Popis firmy

Napište stručně, čím se Vaše firma zabývá a v čem jste vyjímeční. Snažte se zaujmout návštěvníka a přesvědčit ho o tom, proč by si měl vybrat právě Vás. Pokud máte dlouholetou praxi a hodně zkušeností z oboru, určitě to stojí za zmínku. Jestli běžně pracujete pro velké a známé společnosti, uveďte to na svém profilu, ať je vidět, že zvládáte i náročné projekty.

 

Nabídka služeb a ceník

Vyberte vhodné kategorie pro zboží a služby, které nabízíte. Nebojte se být kreativní a zařaďte je do všech kategorií, které s Vaším oborem nějak souvisí a kde by mohli zaujmout nové zákazníky. Ke každé službě nebo zboží napište stručný popis a cenu.

 

Fotky a videa na Google My Business

Sledování videí je velmi oblíbené a zveřejňování videí má pozitivní vliv na SEO a může Vás posunout ve výsledcích vyhledávání nahoru. Video na firemní profil Google musí přímo souviset s Vaším podnikáním a měli by v něm vystupovat skuteční zaměstnanci firmy. Jiná videa totiž Google smaže. Maximální délka videa je 30 vteřin, rozlišení 720 px a velikost 100 mb.

 

Přidání tlačítka k příspěvku

K příspěvkům lze přidat tlačítko, které vybízí k akci (objednat, vybrat termín, další informace apod.). Kliknutím na tlačítko se návštěvník ocitne rovnou na Vašem webu. Pro firmy, které využívají pro své podnikání objednávkový systém, může být takové tlačítko skvělým pomocníkem.

 

Otevírací doba

Mezi nejužitečnější informace z profilu My Business na Google jednoznačně patří otevírací doba. Kromě běžné provozní doby je možné zadat také zvláštní otevírací hodiny pro státní svátky a jiné zvláštní příležitosti. I to jsou informace, které lidé často hledají.

 

Google Moje firma je vlastně taková moderní vizitka na Google, která Vám může pomoci vyšplhat se na vyšší příčky ve vyhledávači. Informuje uživatele o tom, co děláte, poskytuje kontakty a informace o tom, zda je otevřeno. Fotky a videa pomohou dokreslit vizuální představu o prostředí a lidech, kteří u Vás pracují. Recenze ovlivní rozhodování, zda je zrovna Vaše firma ta pravá.

Chcete pomoci s vytvořením poutavého obsahu profilu vhodného pro prezentaci Vaší firmy na Google My Business?

Mít reprezentativní profil na Googlu, díky kterému budete na internetu více vidět je zásadní. Kontaktujte nás. Vymazlíme Váš Google profil k dokonalosti. 

 

Mohlo by Vás ještě zajímat:

Zpět na Blog

Potřebujete-li od nás získat více informací, nebo nám zadat realizaci projektu...

kontaktujte nás

Zůstaňte v obraze - přihlašte se k odběru našeho newsletteru.

Staňte se odběratelem užitečných informací z našeho oboru. Tipy a triky, jak využít potenciál webů, návody na práci s redakčním systémem, SEO, informace o bezpečnosti a mnoho dalšího. Pokud si myslíte, že tyto informace oceníte, vyplňte prosím jméno a e-mail, opište kontrolní kód (captcha) a odešlete.

captcha