SEO cena optimalizace

Legenda:

  • SEO = optimalizace web stránek s cílem lepšího umístění na vyhledávacích serverech
  • SEO onpage = úpravy/vylepšení tvořené na konkrétním webu = toto dělá webdesignér/kodér/programátor - tedy pracovníci Agionetu
  • SEO offpage = podpora webu v rámci Internetu - je to taková propagace webu a snaha o jeho zviditelnění na jiných webových stránkách - zde již musí marketéři Agionetu zadávat práci a peníze na jiných serverech, aby tam zrealizovali kampaň, PR články, linkbuilding, Remarketing atd.

SEO cena

... je u nás skládána z několika položek a variant. Každý klient si může sám určit jak moc je pro něj SEO optimalizace důležitá a jakou částku chce za něj utratit. 

Pohybujeme se v rozpětí ceny několika tisíc až několika desítek tisíc. SEO onpage realizujeme sami a cena SEO se vypočítává z nutné a potřebné práce, kterou odvedeme na Vašem webu a to v hodinách. Hodiny se následně násobí naší aktuální hodinovou sazbou (pro rok 2019 je to 750,-. Aktuální sazba pro následující roky bude vždy uvedena na stránkách hlavního ceníku.)) Kolik chcete utratit za SEO Offpage si zvolíte vy sami a většinou se platí externím společnostem, které pomáhají s propagací Vašeho webu (např. Google Adwords, Sklik, nebo iDnes.cz apod.) My v oblasti SEO Offpage účtujeme zase v hodinové sazbě jen práci spojenou s nasatvováním kampaní nebo vytvoření analýzy, apod.

Obecně o naší nabídce v oblasti SEO

Poskytujeme služby v oblasti internetového marketingu, orientujeme se na optimalizaci pro vyhledávače (SEO – Search Engine Optimization), tvorbu www stránek přesně na míru s důrazem na lepší přístupnost pro návštěvníky a to nejen správně vytvořenou grafikou a UX, ale i lepším umístěním ve vyhledávání. Ceny služeb v oblasti SEO mohou být velice rozdílné podle toho kolik práce pro vás odvedeme a kolik služeb budete vyžadovat. SEO oblast je velice pestrá a je mnoho způsobů, jak ovlivnit umístění vašeho webu ve vyhledávání. V následujícím ceníku je jen několik možností, ale na zavolání vám můžeme udělat nabídku na míru. Tedy většinou je dopředu ještě dobré udělat analýzu současného stavu (SEO audit) a stanovit si cíle, co chceme změnit/vylepšit a co je náš cíl. 

Prvním krokem by mělo být zodpovězení otázky: „Čeho chceme dosáhnout?“

Abychom byli v Seznamu nebo Google dobře hodnoceni/umístění? –> To je málo a vlastně Vám to nemusí vůbec nic přinést – lepší je, abyste měli větší návštěvnost – a ještě lepší, aby na Vaše stránky přicházela především Vaše cílová skupina –> proto by se na počátku měla vytipovat slovíčka, která zadává Vaše cílová skupina, když hledá Vaše služby a následně třeba hned nakupuje ––– a to je náš společný úkol, na nějž my pak navážeme další činnosti.

SEO ceny jednotlivých balíčků

0. Základní SEO onpage děláme pro všechny námi tvořené weby a to již v nejnižší třídě Bronze — provedené práce a připravené techniky:

  • každá stránka obsahuje základní Meta tagy, Title, alespoň jeden z nadpisů H1-H6
  • nastavujeme tzv. hezké SEF URL (adresy obsahují nadpisy článků = často i klíčová slova)
  • zapnutí Cache Joomly pro zrychlení načítání webu
  • nastavení Sitemap.xml a Robots.txt souborů
  • napojujeme na měření návštěvnosti - nejčastěji na Google Analytics
  • testujeme na různých online testerech zaměřených na SEO a kvalitu kódu - následně vylepšujeme web.

Toto kontrolujeme i v rámci naší procedury výstupního protokolu, který mimo jiné zabezpečuje web a nastavuje a kontroluje spoustu technických parametrů webu, aby ho vyhledávací servery lépe hodnotili.

Neobsahuje: optimalizaci rychlosti načítání web stránky (obrázky, seskupení CSS a JS souborů apod.), žádné vyplňování klíčových slov do nadpisů a popisů stránek (pokud není domluveno v zadání), řešení možné duplikace / canonical, atd.

1. Doporučený minimální SEO onpage balíček "A"

a) Vytvoření analýzy klíčových slov

  • definování a nalezení webů konkurence
  • definování cílové skupiny (persony)
  • současná slova, na která chodí lidé na web
  • slova, na která je k nalezení konkurence
Výsledek = cca 15 hodin práce:
Nalezení 10 nejvhodnějších klíčových slov a 10 víceslovných výrazů. Výběr vhodných dle ceny na PPC a hledatelnosti. Seznam konkurenčních webů, které má smysl sledovat.

b) Návrh na úpravy obsahu stránek (title, meta, texty)

Realizace změn na webu.
odhad 10 – 15 hodin podle výsledku analýzy klíčových slov a rozsahu web stránek (počítá se spíše úpravou hlavních obsahových stránek do 20 ks)

2. Rozšířený balíček "B" (již s některými prvky SEO offpage)

Obsahuje komplet z balíčku A a navíc...

c) Speciální nastavení Google Analytics a dalších služeb

tak, abychom měli propojení s kampaněmi,
Propojení s Google SearchConsole
Definování konverze a sledování
4 hodiny

d) Dlouhodobá spolupráce:

Sledování návštěvnosti, kampaní a pozic ve vyhledávacích dle domluvy, například 1x za čtvrt roku provedeme aktualizaci redakčního systému, zkontrolujeme zabezpečení a provedeme srovnání pozic na vybraná klíčová slova v Googlu v rozsahu 3 – 5 hodin.

e) Příprava a správa PPC kampaní 

Na základě vybraných klíčových slov dle zadání vymyslíme obsah kampaní, nastavíme kampaně, budeme kampaň spravovat a na konci vyhodnotíme.
Pracnost za tvorbu a správu kampaně se odvíjí od velikosti a četnosti kampaní,  zde bychom stanovili rozpočet při prvním zadání kampaně.
 
Výše uvedené činnosti vychází z aktuální hodinové sazby uvedené v Ceníku (pro rok 2019 činí 750Kč bez DPH).
 

SEO optimalizace - orientační ceník dalších prací (záleží vždy od rozsahu webu a šířce zadání i požadavku na výsledek)

  • základní analýza web + návrh řešení: 2 500 Kč
  • analýza klíčových slov - základní: 3 000 Kč, rozšířená 5 000+ Kč
    a nebo opravdu důkladná analýza - zde již dle dohodnutého rozsahu
  • speciální analýzy s průzkumem trhu: dle rozsahu začínají od 10 000 Kč

Následně nabízíme seo copywriting, který zaručí napsání vhodných textů se SEO zásadami.

Na to navazuje úprava web stránek (SEO onpage):

  • základní úprava stránek (hlavičky, klíčová slova, nadpisy, vytvoření sitemap): 5 000 Kč
  • propracovanější úpravy = úpravy textů, specializace článků na konkrétní klíčová slova, ...: dle rozsahu. 

Dále můžeme pokračovat tvorbou zpětných odkazů, ale zde je již opravdu nutné udělat studii, která vyhodnotí, co a kam umístit a za kolik peněz. 

Nabízíme též vytvoření reklamních kampaní PPC na Seznamu, Google: dle ceníku těchto společností a požadované služby.

  • příprava jedné kampaně na jednom serveru zabere cca 5h (cca 3000 Kč) i s následující korekturou v prvních 14 dnech rozběhnutí akce
  • je též možné nastavit remarketing a podobné služby

Pokračujte na článek SEO, SEF optimalizace (v sekci Strategie).

Zpět na Ceník

Potřebujete-li od nás získat více informací, nebo nám zadat realizaci projektu...

kontaktujte nás

Mohlo by vás též zajímat ...

Full servis Full servis

Full servis

Máte nápad, ale nejste si jisti jeho provedením nebo očekáváte..