SEO cena optimalizace

Legenda:

  • SEO = optimalizace web stránek s cílem lepšího umístění na vyhledávacích serverech
  • SEO onpage = úpravy/vylepšení tvořené na konkrétním webu = toto dělá webdesignér/kodér/programátor - tedy pracovníci Agionetu
  • SEO offpage = podpora webu v rámci Internetu - je to taková propagace webu a snaha o jeho zviditelnění na jiných webových stránkách - zde již musí marketéři Agionetu zadávat práci a peníze na jiných serverech, aby tam zrealizovali kampaň, PR články, linkbuilding, Remarketing atd.

SEO cena

... je u nás skládána z několika položek a variant. Každý klient si může sám určit jak moc je pro něj SEO optimalizace důležitá a jakou částku chce za něj utratit. 

Pohybujeme se v rozpětí ceny několika tisíc až několika desítek tisíc. SEO onpage realizujeme sami a cena SEO se vypočítává z nutné a potřebné práce, kterou odvedeme na Vašem webu a to v hodinách. Hodiny se následně násobí naší aktuální hodinovou sazbou (pro rok 2019 je to 750,-. Aktuální sazba pro následující roky bude vždy uvedena na stránkách hlavního ceníku.)) Kolik chcete utratit za SEO Offpage si zvolíte vy sami a většinou se platí externím společnostem, které pomáhají s propagací Vašeho webu (např. Google Adwords, Sklik, nebo iDnes.cz apod.) My v oblasti SEO Offpage účtujeme zase v hodinové sazbě jen práci spojenou s nasatvováním kampaní nebo vytvoření analýzy, apod.

Obecně o naší nabídce v oblasti SEO

Poskytujeme služby v oblasti internetového marketingu, orientujeme se na optimalizaci pro vyhledávače (SEO – Search Engine Optimization), tvorbu www stránek přesně na míru s důrazem na lepší přístupnost pro návštěvníky a to nejen správně vytvořenou grafikou a UX, ale i lepším umístěním ve vyhledávání. Ceny služeb v oblasti SEO mohou být velice rozdílné podle toho kolik práce pro vás odvedeme a kolik služeb budete vyžadovat. SEO oblast je velice pestrá a je mnoho způsobů, jak ovlivnit umístění vašeho webu ve vyhledávání. V následujícím ceníku je jen několik možností, ale na zavolání vám můžeme udělat nabídku na míru. Tedy většinou je dopředu ještě dobré udělat analýzu současného stavu (SEO audit) a stanovit si cíle, co chceme změnit/vylepšit a co je náš cíl. 

Prvním krokem by mělo být zodpovězení otázky: „Čeho chceme dosáhnout?“

Abychom byli v Seznamu nebo Google dobře hodnoceni/umístění? –> To je málo a vlastně Vám to nemusí vůbec nic přinést – lepší je, abyste měli větší návštěvnost – a ještě lepší, aby na Vaše stránky přicházela především Vaše cílová skupina –> proto by se na počátku měla vytipovat slovíčka, která zadává Vaše cílová skupina, když hledá Vaše služby a následně třeba hned nakupuje ––– a to je náš společný úkol, na nějž my pak navážeme další činnosti.

SEO ceny jednotlivých balíčků

0. Základní SEO onpage děláme pro všechny námi tvořené weby a to již v nejnižší třídě Bronze — provedené práce a připravené techniky:

  • každá stránka obsahuje základní Meta tagy, Title, alespoň jeden z nadpisů H1-H6
  • nastavujeme tzv. hezké SEF URL (adresy obsahují nadpisy článků = často i klíčová slova)
  • zapnutí Cache Joomly pro zrychlení načítání webu
  • nastavení Sitemap.xml a Robots.txt souborů
  • napojujeme na měření návštěvnosti - nejčastěji na Google Analytics
  • testujeme na různých online testerech zaměřených na SEO a kvalitu kódu - následně vylepšujeme web.

Toto kontrolujeme i v rámci naší procedury výstupního protokolu, který mimo jiné zabezpečuje web a nastavuje a kontroluje spoustu technických parametrů webu, aby ho vyhledávací servery lépe hodnotili.

Neobsahuje: optimalizaci rychlosti načítání web stránky (obrázky, seskupení CSS a JS souborů apod.), žádné vyplňování klíčových slov do nadpisů a popisů stránek (pokud není domluveno v zadání), řešení možné duplikace / canonical, atd.

1. Doporučený minimální SEO onpage balíček "A"

a) Vytvoření analýzy klíčových slov

  • definování a nalezení webů konkurence
  • definování cílové skupiny (persony)
  • současná slova, na která chodí lidé na web
  • slova, na která je k nalezení konkurence
Výsledek = cca 15 hodin práce:
Nalezení 10 nejvhodnějších klíčových slov a 10 víceslovných výrazů. Výběr vhodných dle ceny na PPC a hledatelnosti. Seznam konkurenčních webů, které má smysl sledovat.

b) Návrh na úpravy obsahu stránek (title, meta, texty)

Realizace změn na webu.
odhad 10 – 15 hodin podle výsledku analýzy klíčových slov a rozsahu web stránek (počítá se spíše úpravou hlavních obsahových stránek do 20 ks)

2. Rozšířený balíček "B" (již s některými prvky SEO offpage)

Obsahuje komplet z balíčku A a navíc...

c) Speciální nastavení Google Analytics a dalších služeb

tak, abychom měli propojení s kampaněmi,
Propojení s Google SearchConsole
Definování konverze a sledování
4 hodiny

d) Dlouhodobá spolupráce:

Sledování návštěvnosti, kampaní a pozic ve vyhledávacích dle domluvy, například 1x za čtvrt roku provedeme aktualizaci redakčního systému, zkontrolujeme zabezpečení a provedeme srovnání pozic na vybraná klíčová slova v Googlu v rozsahu 3 – 5 hodin.

e) Příprava a správa PPC kampaní 

Na základě vybraných klíčových slov dle zadání vymyslíme obsah kampaní, nastavíme kampaně, budeme kampaň spravovat a na konci vyhodnotíme.
Pracnost za tvorbu a správu kampaně se odvíjí od velikosti a četnosti kampaní,  zde bychom stanovili rozpočet při prvním zadání kampaně.
 
Výše uvedené činnosti vychází z aktuální hodinové sazby uvedené v Ceníku (pro rok 2019 činí 750Kč bez DPH).
 

SEO optimalizace - orientační ceník dalších prací (záleží vždy od rozsahu webu a šířce zadání i požadavku na výsledek)

  • základní analýza web + návrh řešení: 2 500 Kč
  • analýza klíčových slov - základní: 3 000 Kč, rozšířená 5 000+ Kč
    a nebo opravdu důkladná analýza - zde již dle dohodnutého rozsahu
  • speciální analýzy s průzkumem trhu: dle rozsahu začínají od 10 000 Kč

Následně nabízíme seo copywriting, který zaručí napsání vhodných textů se SEO zásadami.

Na to navazuje úprava web stránek (SEO onpage):

  • základní úprava stránek (hlavičky, klíčová slova, nadpisy, vytvoření sitemap): 5 000 Kč
  • propracovanější úpravy = úpravy textů, specializace článků na konkrétní klíčová slova, ...: dle rozsahu. 

Dále můžeme pokračovat tvorbou zpětných odkazů, ale zde je již opravdu nutné udělat studii, která vyhodnotí, co a kam umístit a za kolik peněz. 

Nabízíme též vytvoření reklamních kampaní PPC na Seznamu, Google: dle ceníku těchto společností a požadované služby.

  • příprava jedné kampaně na jednom serveru zabere cca 5h (cca 3000 Kč) i s následující korekturou v prvních 14 dnech rozběhnutí akce
  • je též možné nastavit remarketing a podobné služby

Pokračujte na článek SEO, SEF optimalizace (v sekci Strategie).

Zpět na Ceník

Pokud chcete dostávat naše občasné Newslettery - zaregistrujte se

captcha 

Mohlo by vás též zajímat ...

Full servis Full servis

Full servis

Máte nápad, ale nejste si jisti jeho provedením nebo očekáváte..