Copywriting

Copywriting je neoddělitelnou součástí obsahového marketingu (content marketing). Cílem je kvalitním obsahem oslovit a přitáhnout zákazníky. Prostředkem je napsat poutavý text jak pro návštěvníka webu, tak strukturovaný a naplněný klíčovými slovy pro vyhledávací roboty. Pojem copywriting vychází z anglického slova copy, kterým je označován jakýkoliv reklamní text. V dnešní době tak copywriting nezahrnuje pouze psaní reklamních textů nebo tiskových zpráv, ale zahrnuje veškeré marketingové texty včetně příspěvků na sociální sítě nebo popisky produktů a kategorií.

Jak pracujeme my?

Před začátkem prací se musí copywriter seznámit:

  • s Vaší cílovou skupinou, jakým jazykem a jakým stylem jazyka mluví
  • co je Vaše služba nebo produkt
  • co je cíl Vašeho textu - přilákání nových zákazníků, propagace konkrétního produktu, zaujmou a pobavit
  • Jaké formy a styly publikování budete pro texty používat
  • doporučujeme též udělat důkladnou analýzu klíčových slov a jejich synonym

Proč my?

Při práci zohledňujeme 2 důležité oblasti - SEO a uživatelskou přívětivost. Texty připravujeme na míru Vašemu způsobu komunikace a zároveň vycházíme z analýz a zásad pro optimalizaci pro vyhledávače, tak aby bylo snadno vyhledatelné. Ale nezapomeňte - Vaše články musí především lidé číst rádi ;)

Orientační cena za normostranu: 500 Kč

Často se píší bloky textu pro pestrou úvodní webovou stránku a vymýšlí se i slogany/claimy - toto nelze počítat na normostrany, protože se do toho přidává ještě reklamní kreativyta, testování na lidech apod.

Zpět na Ceník

Strategie

Strategie tvorby webových stránek zahrnuje: analýzu, návrhy struktury i obsahu, ...

Potřebujete-li od nás získat více informací, nebo nám zadat realizaci projektu...

kontaktujte nás

Mohlo by vás též zajímat ...

Full servis Full servis

Full servis

Máte nápad, ale nejste si jisti jeho provedením nebo očekáváte..