DTP − Příprava tiskových materiálů

I v dnešní online (internetové) době mají tiskoviny svůj význam. A co si pod kouzelnou zkratkou DTP představit? Výraz pochází z anglického termínu desktop publishing, který se rozšířil s nástupem sázecích programů v počítačích. V současné době používáme toto označení pro proces, kdy grafik rozvrhne stránku pro tisk tzv. layout a vloží do ní potřebné texty, obrázky apod. Připravíme pro vás například: vizitky, hlavičkové papíry, letáky, katalogy a jiné propagační materiály.

Jak pracujeme?

  • analyzujeme vaše potřeby a zpracujeme grafický návrh
  • grafický návrh s vámi konzultujeme
  • zajistíme tisk v některé z našich spolupracujících tiskáren
  • výstupy dostanete nejenom v tištěné podobě, ale i v elektronické

DTP je naší doplňkovou službou ke kreativní grafické tvorbě obecného designu (návrhy loga, corporate design, grafické vizuály a celkové prezentační koncepce, maskoti, …). Tuto službu poskytujeme pouze našim stálým klientům, kterým tvoříme elektronické prezentace nebo webové aplikace. Cena jednotlivých prací se počítá od strávené doby na přípravě, korekturách, komunikaci, přípravě pro tisk a případně i vlastní realizaci a odvozu zboží klientovi. Čas se následně násobí naší aktuální hodinovou sazbou.

Jaké tiskové materiály vám připravíme?

  • vizitky
  • hlavičkové papíry
  • brožury
  • kalendáře
  • letáky
  • spisové desky
  • katalogy
  • PVC tabule
  • billboardy
  • bannery (plachty)
  • a další propagační materiály
  • (samolepky, tašky, CD atd.)

Více o našich grafických činnostech v sekci Design a prezentace.

Ceny jednotlivých prací jsou hodně individuální a tak je zde neuvádíme, ale rádi je vám po zaslání zadání spočítáme. Ale přece jen jsme pro zpracování základního corporate design navrhli 3 základní balíčky.

Články ze stejné kategorie (Ceník): « Orientační ceník - ... Odvirování »
Možná již nyní máte dostatek informací a mohla by se vám hodit „rychlá tlačítka“:
Pokud jste zvídavější, pokračujte dále ... kompletní menu nebo na Úvodní stranu