Specialista na WEB
od 1999

Proč je důležité aktualizovat informace na internetu, Firemním profilu Google, Facebooku i jinde

Google kladně hodnotí, když má firma aktualizované kontaktní údaje nejen ve Firemním profilu Google (dříve Google Moje firma, Google My Business), ale také jinde na internetu.

O tom, Jak využít Firemní profil Google pro vylepšení SEO jsme se už zmiňovali v předchozím článku. Tentokrát se zaměříme pouze na to, proč je důležité nezapomenout udržovat kontaktní a další údaje o firmě stále aktuální, a to nejen na Googlu, ale i na sociálních médiích, firemních webových stránkách a ostatních webech, kde lidé hledají kontakty na vás. Například v době svátků nebo karantény můžete změnit pracovní dobu. Když o tom dáte vědět Googlu, tak on tuto informaci zobrazí návštěvníkům, kteří aktuální informace o vaší firmě právě vyhledávají.

Chystáte nějakou změnu? Snažíte se vrátit do „starých kolejí“?

Postupně dochází k rozvolňování vládních nařízení v souvislosti s pandemií COVID‑19. Možná se právě snažíte vrátit do „vyjetých kolejí“, nebo naopak chystáte nějakou změnu. Nezapomeňte proto aktualizovat údaje ve Firemním profilu Google.

Jak aktualizovat informace ve Firemním profilu Google

Po přihlášení můžete aktualizovat údaje o firmě pod záložkou „Informace“. Přidejte zvláštní otevírací dobu pro nouzový stav, státní svátky, dovolené nebo jiné mimořádné události. Upravte provozní dobu po skončení mimořádných opatření. Pokud máte nové telefonní číslo, případně i adresu, když se firma přestěhovala nebo jen změnila kontaktní místo, aktualizujte kontakty co možná nejdříve.

Google Moje firma aktualizace udaju

Google kladně hodnotí, když má firma aktualizované kontaktní údaje nejen ve Firemním profilu Google, ale také jinde na internetu. To znamená na webu, na Facebooku, ostatních sociálních médiích i v dalších katalozích firem a podobně. Google si všímá také toho, jestli jsou údaje sjednoceny na všech vyjmenovaných webových stránkách. To znamená, jestli jsou shodná data například ve Firemním profilu Google i na firemním webu a Facebooku.

Ti, co se o pravidelné aktualizace údajů ve všech svých profilech a kontaktních webech detailně starají, mohou doufat, že je Google odmění formou vyšších pozic ve vyhledávání.

Tvořeníaktualizace profilů na Googlusociálních médiích od nás dostanete jako další pomoc související se zakládáním firemních stránek. Nemáte čas nebo lidi na zkoumání toho, kde, cojak vyplnit? Denně aktualizujeme informace na různých webových stránkách i profilech. Můžete si službu pro zakládáníúpravy informací na Googlusociálních médiích od nás objednat.

Možná již nyní máte dostatek informací a mohla by se vám hodit „rychlá tlačítka“:
Pokud jste zvídavější, pokračujte dále ... kompletní menu nebo na Úvodní stranu

Implementujeme též již existující

webové systémy, nejčastěji z naší dílny.

 
Nasazením existujícího systému vám uspoříme náklady.
 
 
  • Informační portál
    Informační portály pro zpravodajství, e-zin
    Základem informačních portálů je u nás Joomla a pro ni doprogramované komponenty a doplňky. Ukázky jsou v referencích.
  • INTRANET portály a správa dokumentů
    INTRANET a správa dokumentů
    Intranet může mít podobné funkčnosti jako veřejná stránka, ale je nutná registrace. Pro Tesco jsme nasazovali Document management system, pro ZČU univerzitní informační portál atd.
  • Rental Inventory - správa půjčovny
    Rental inventory system – správa půjčovny
    Webových aplikací pro správu půjčovny a revizí či plánování využití inventáře jsme naprogramovali již několik a je možné je po drobných úpravách snadno využít i pro vás.