Specialista na WEB
od 1999

Jak vytvořit e-shop

Jak vybrat správné e-shopové řešení? Vytvořit internetový obchod můžete několika způsoby… + něco navíc o VirtueMart komponentě

Tvorba e-shopu

Jak vybrat správné e-shopové řešení?

Vytvořit internetový obchod můžete několika způsoby: krabicové řešení, open source (např. VirtueMart viz níže) nebo řešení na míru. V zásadě záleží na tom, kolik můžete do tvorby e-shopu investovat peněz. Cena levných krabicových řešení může vypadat lákavě. Rychlé naklikání e-shopu vám ale nezaručí, že budete ve vyhledávačích vidět a že vám e-shop bude vydělávat. Na originální grafiku, která by vás odlišila od konkurence také můžete u levných variant zapomenout.

Nejlepší je nechat si poradit od zkušených odborníků, kteří už mají s tvorbou funkčních e-shopových řešení zkušenosti. Navrhnou vám navíc i marketingovou strategii, bez které by se váš e-shop snadno mohl ztratit v záplavě konkurence. Profesionálové vám pomohou vybrat to nejvhodnější řešenísprávnou platformu právě pro váš e-shop. Pokud tvorbu e-shopu svěříte odborníkům, nemusíte se obávat zbytečných komplikací, které by mohly nastat při výběru zdánlivě jednoduchých a levných řešení.

VirtueMart (Joomla! e-shop)

Naše společnost Agionet historicky využila velice často open source e-shop komponentu VirtueMart (VM), která je použitelná na střední a větší e-shopové projekty. Máme zkušenosti od verze 1 (cca 2005, nyní 2022 je už verze 4) a často jsme do VM museli něco doprogramovat a rozšiřovat jeho funkčnost.

VirtueMart rozšíření (extensions)

Nyní je k dispozici mnoho dalších rozšíření (cca 200) připravených přímo pro VirtueMart (www.extensions.virtuemart.net). Často využíváme One Page Checkout, který zrychlý průchod pokladnou. V roce 2021 jsme nasazovali rozšíření i pro českou Zásilkovnu nebo napojovali na různé platební brány (GoPay, PayU, PayPal, …). VirtueMart jsme použili též pro stavbu velkého e-shopu pro Západočeskou univerzitu. Sami si můžete prohlédnout další reference s tagem e-shop (hodně jich bude postavených na VirtueMart).

Někdy ale není vhodné využít takto velkou a pro někoho už složitou komponentu VirtueMart a tak doporučíme nasazení menšího e-shopu – máme zkušenosti s dalšími Joomla! e-shop komponentami – např.: E-shop od Ossolution Team, Hika Shop, Phoca Cart, K2 Store, J2 Store…, které se hodí třeba pro prodej voucherů, vstupenek/ticketů, drobných předmětů apod.

Jak vytvořit e-shop

Před samotnou tvorbou e-shopu je potřeba se zamyslet a ujasnit si:

  • Kolik můžete do tvorby e-shopu investovat?
  • Co chcete na e-shopu prodávat?
  • Pro koho bude e-shop určen?
  • Jaká platforma bude pro tvorbu vašeho e-shopu nejvhodnější?

Další otázky, které se už týkají realizace, máme v článku „Tvorba e-shopu – internetový obchod“ pod kotvou „otazky-eshop“. Všechno s vámi podrobně probereme. Stačí nás kontaktovat a sdělit nám konkrétní technické požadavky a vaši představu. Navrhneme vám to nejlepší možné řešení.

Kolik bude stát tvorba e-shopu na míru?

Cena e-shopu se odvíjí od celkové náročnosti a rozsahu vašeho projektu. Tvorba webových stránek s e-shopem je mnohem náročnější než samotný web, proto se minimální cena za e-shop na míru pohybuje okolo 50 000 Kč. Klient v takovém případě ale musí počítat s tím, že si bude muset e-shop sám naplnit. Samotná tvorba e-shopu ale není vše, co potřebujete pro úspěšný rozjezd. Je potřeba také vyladit SEO, vytvořit poutavé titulky, texty k produktům a zvolit vhodnou marketingovou strategii. S tím vám také rádi pomůžeme. Počítejte tedy raději s investicí minimálně 100 000 Kč. První debata nad projektem je zdarma. Můžete přijít osobně nebo využít videokonferenci. Ceny jednotlivých prací se odvíjí od aktuálního platného ceníku zveřejněného na našem webu. Pro bližší informace nás nezávazně kontaktujte.

Čtěte také:

Možná již nyní máte dostatek informací a mohla by se vám hodit „rychlá tlačítka“:
Pokud jste zvídavější, pokračujte dále ... kompletní menu nebo na Úvodní stranu
Zůstaňte v obraze - přihlašte se k odběru našeho newsletteru
Staňte se odběratelem užitečných informací z našeho oboru. Tipy a triky, jak využít potenciál webů, návody, SEO, bezpečnost ... Pokud si myslíte, že tyto informace oceníte, vyplňte formulář a odešlete.

captcha